MisterV
Well-known member
Die Brugse indertijd had het anders wel verdiend!Gij pestkopje! Best dat Mulan u aankan![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Brugse indertijd had het anders wel verdiend!Gij pestkopje! Best dat Mulan u aankan![]()
NopeAls dat hier zo verder gaat, dan krijgen we binnenkort het eerste BG quattrotje, denk ik...
Een 2000ste post.... over massagegel!Miljaar ik besef net dat ik mijn 2000ste post heb gemist, dat moet ergens daarnet geweest zijn![]()
Mulan deelt niet! En ik ook nietAls dat hier zo verder gaat, dan krijgen we binnenkort het eerste BG quattrotje, denk ik...
Niet meer, mijn trio's vond ik toch overrated
Nee over Mulan, 'last seen ...'Een 2000ste post.... over massagegel!

Was jouw ex (de fameuze ex) van Brugge?Die Brugse indertijd had het anders wel verdiend!
Jij kan dat alleen weten als je daarpas @Ruigen Das hebt gemasseerd!Wat heb jij een zacht velletje!
Ik had het over je 2de zin niet over die BrugseDie Brugse indertijd had het anders wel verdiend!

Nee, die Brugse is nog van voor de fameuze ex.Was jouw ex (de fameuze ex) van Brugge?
O maar Mulan en ik kunnen elkaar zeker aan. Alleen al daarom is het een matchIk had het over je 2de zin niet over die Brugse![]()

Dus gij wilt dat ik een hemdje aan doe van MisterV om dan zo bij jou te komen?Gelukkig...!
Want ik zou liever ook niet delen...
Een flanellen hemdje mag eventueel wel uitgewisseld worden..., omdat @xAnyana er geen heeft...
Ik heb @Mulan wel graag, en nu ik (klein beetje) weet hoe jij bent zie ik dat idd wel werken ja.O maar Mulan en ik kunnen elkaar zeker aan. Alleen al daarom is het een match![]()
Dus moet jij ook wel oké zijn 
Dus, bij deze, woensdagochtend, Roeselare?Dus moet jij ook wel oké zijn![]()

Ik dacht eerder aan een hemdje van @Ruigen Das.Dus gij wilt dat ik een hemdje aan doe van MisterV om dan zo bij jou te komen?![]()
Zulke zaken zullen we dan wel in private bespreken, zonder @MisterV.
't Is goed!Dus, bij deze, woensdagochtend, Roeselare?![]()
Ik wil geen hemdjes aandoen van andere mannenIk dacht eerder aan een hemdje van @Ruigen Das.
Dat is een brave jongen en een neutrale partij.

Dan kan ze mij "straffen"'t Is goed!
Stiekem stuur ik Mulan op je af en dan mag je het gaan uitleggen huehue

Das erg he! En niet opgeven!
Ik zou denken dat jullie daar ondertussen wel genoeg ervaring in hebben, het is echt niet spectaculair/speciaal wat ik precies in men hoofd hebMisterV vindt dat anders ook wel interessant, een mens kan alleen maar bijleren hé![]()
Maar dat hangt van persoon tot persoon af of je dat kan doen en hij daar toe in staat is
Is de straf spanking?Dan kan ze mij "straffen"![]()