Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zullen we dan maar toegeven dat ik ondertussen al een uur in Brugge ben?Dat komt door die massage he!
Laat ons zeggen dat dat een werkpuntje is...De eerste keer is meestal rap voorbij zeker?
Spiderman?Wie heb ik daar dan juist gemasseerd?![]()
Ps. ge hebt daar trucjes voor héAmai, die is rap in Brugge geraakt! En 't zal ook maar een korte massage geweest zijn dan.
De eerste keer is meestal rap voorbij zeker?
Zodat het niet rap voorbij is
Ge zit bij een andere Anyana zenneMis gereden dan, @xAnyana en ik zitten allang in Roeselare.
Aii ... dat zijn minpunten of niet ik heb daar wel een oplossing voor het hangt er vooral vanaf wat erna nog kan.Laat ons zeggen dat dat een werkpuntje is...
Weeral 2 much information, verdorie...
Mij natuurlijk! MisterV zit bij iemand anders!Wie heb ik daar dan juist gemasseerd?![]()
Ik vermoed @Ruigen Das vermomd als @xAnyana ...Spiderman?
Ha ok, ik dacht dat xAnyana en Mulan dubbelaccounts warenMij natuurlijk! MisterV zit bij iemand anders!

Nu ben ik wel benieuwd!ik heb daar wel een oplossing voor het hangt er vooral vanaf wat erna nog kan.

Nee, nee... Zo gemakkelijk kom je er niet van af om dat gedoe met die wachtlijst te rechtvaardigen.Ha ok, ik dacht dat xAnyana en Mulan dubbelaccounts waren![]()
Ha ok, ik dacht dat xAnyana en Mulan dubbelaccounts waren![]()
Dat kan ik hier niet vertellen en is een beetje te explicietNu ben ik wel benieuwd!
Erna kan nog veel, gelukkig!
Een jaar of 20 geleden heb ik dat inderdaad eens gedaan, sorry!Je hebt het hart gebroken van een heel gelukkig meisje uit Brugge (oorspronkelijk Kortrijk) en dat mag niet.
Bij mij niet neeIs het na 1 keer game over bij jou?

Nee, nee... Het was dat wat ik bedoelde met "erna kan nog veel"Is het na 1 keer game over bij jou?
Khad een flanellen hemdje aan, mission accomplishedIk vermoed @Ruigen Das vermomd als @xAnyana ...
Verklaart waarom we hem ook niet meer gehoord hebben het laatste uur.
Het was hier zogezegd te serieus...

Wat heb jij een zacht velletje!Khad een flanellen hemdje aan, mission accomplished![]()
Gij pestkopje! Best dat Mulan u aankanEen jaar of 20 geleden heb ik dat inderdaad eens gedaan, sorry!
Bij mij niet nee![]()

Intresting, depends wat ge hier exact mee bedoelt maar we zullen het hier op houdenNee, nee... Het was dat wat ik bedoelde met "erna kan nog veel"

Ja zeg het hem maar eens!Heeft ze dat nu aan jou gevraagd?
@Mulan: hier lezen als je terug bent...

Als dat hier zo verder gaat, dan krijgen we binnenkort het eerste BG quattrotje, denk ik...Mulan zal dat ongetwijfeld interessant vinden![]()