Groot lot Yi-Gi-Oh! kaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

JelleTheRed

Member
iTrader: 100% (11/11)
Zoals in de vorige post aangegeven ben ik gisteren een zolder gaan opkuisen.
We vonden een hele hoop Yu-Gi-Oh! kaarten terug. Het gaat om 1000+ kaarten waarvan de meeste nog in zeer goede conditie zijn.

Foto's zijn HIER te vinden.

Het gaat echt over een hele hoop kaarten. De belangrijkste zouden degene zijn die in de mapjes te zien zijn. Hiervan heb ik foto's genomen.

Er zitten ook 2 volledige decks in waarmee aan toernooien werd deelgenomen. Dit zijn de kaarten die ik verspreid heb over de tafel en een foto heb genomen. Deze zitten ook in beschermhoezen.

Dan heb ik nog een volledige ijzeren doos vol met kaarten. Hier ga ik echt niet de moeite voor doen om apart foto's te nemen of te tellen maar het zijn er gewoon heel veel. Een aantal hiervan zit ook nog eens apart in beschermhoesjes.

Ook hier ben ik een leek in. Wat zou dit nog waard zijn? De meeste zijn nog in nieuwstaat.
 
Ook al aan gedacht om ze zelf te checken. Maar het zijn er gewoon teveel en ik wil er niet zoveel moeite in steken. Heb enkele exemplaren uit de mappen eens gecontroleerd en die zijn tussen de 0,3€ en 5€ waard. Maar ze echt allemaal controleren is minstens een dag werk.
 
Van welke set is blue eyes white dragon, dark magician, dark hole? (setcode onderaan rechts of links, 3 letters, koppelingsteken, en enkele cijfers)
Toevallig geen Gate Guardian?
 
ik wil dit weekend wel eens nagaan van welke set die kaarten zijn maar ik ga niet specifiek op zoek naar 1 kaart gaan in de hoop kaarten. Dat is net wat ik wil vermijden. als een Gate Guardian vroeger vaak in de pakjes zat, is de kans zeer reeel dat dit erbij zal zitten. Er is mij wel verteld geweest dat de belangrijkste kaarten in de mappen werden gestoken.
Dit was wel in onze lagere schooltijd (15j-18j geleden) dus het kan wel zijn dat er sterke kaarten verdwaald zijn geraakt in de hoop kaarten in de doos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan