[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Sterke match. Had eigenlijk 0-7 moeten zijn. Mijn voorspelling van 0-5 was nog heel dichtbij. Uiteraard gingen we NZ wegspelen, dat daar twijfel over was zeg.

Had alleen wel geen rekening gehouden met Senegal als tegenstander.

Als dat zo is, hadden we beter 2e geëindigd want Australië is echt een pak zwakker. Heel jammer. Laten we hopen op Algerije of Zuid-Korea.
 
"die afgekochte WK-caps hier inleveren en terug naar spanje met de stoomboot"

Ach, zo'n shit lees je toch ook enkel op dit forum. Hoe verzuurd kan je zijn... Vind dat die jongen echt een goede indruk heeft gemaakt en iets bracht wat België eigenlijk al heel lang niet meer heeft gehad en dat is snelheid. Iets wat echt van pas gaat komen als je verder in het toernooi kan gaan counteren tegen betere ploegen. Moet wel zorgen dat het geen tweede Openda wordt, maar is nog maar 21 jaar en heeft eigenlijk nog maar 1 jaar op een prof niveau gespeeld. Wen er maar aan want die jongen ga je nog veel zien.
 
Ook al is het Senegal, dan nog. Erna is het tegen USA/Bosnië. Als ze nog eens een sterk WK willen spelen hebben ze toch een ideaal schema, een kwartfinale op 10 Juli tegen Spanje zou het wel zijn. Want dan zit ik ook in Spanje :woohoo:.
 
2.5 matchen crap gespeeld en toch nog groepswinnaar... bevestigt wat iedereen zei.. dit is de zwakste groep van het WK. In een reuze wk met veel crap landen.

Maar hopelijk zijn ze nu wakker geschud. Want ben echt niet overdonderd hoor.
Vandaag ook weer eerste helft met kansen gemorst dat het niet normaal is. De vele counter goals vandaag verbloemen ook weer veel vind ik.
 
Ook al is het Senegal, dan nog. Erna is het tegen USA/Bosnië. Als ze nog eens een sterk WK willen spelen hebben ze toch een ideaal schema, een kwartfinale op 10 Juli tegen Spanje zou het wel zijn. Want dan zit ik ook in Spanje :woohoo:.
Nochtans eigenlijk beter 2de geëindigd. Andere kant van de tabel veel makkelijker. Argentinië staat daar weer goed.
 
Nochtans eigenlijk beter 2de geëindigd. Andere kant van de tabel veel makkelijker. Argentinië staat daar weer goed.
Dat is daar wel een heel mooi deel van de bracket inderdaad, maar dan moest je Argentinië wel kloppen in 1/16e. Dat zie ik toch ook niet snel gebeuren :tongue:
 
Dat is daar wel een heel mooi deel van de bracket inderdaad, maar dan moest je Argentinië wel kloppen in 1/16e. Dat zie ik toch ook niet snel gebeuren :tongue:
Argentinië heeft het makkelijkste pad naar de halve finale. Weten niet of het Portugal of Colombia in de kwartfinale wordt (en dan moeten ze daar nog geraken), maar hun 1/16e finale (Kaapverdië) en 1/8ste finale (Australië/Egypte) zijn belachelijk gemakkelijk.
 
2.5 matchen crap gespeeld en toch nog groepswinnaar... bevestigt wat iedereen zei.. dit is de zwakste groep van het WK. In een reuze wk met veel crap landen.

Maar hopelijk zijn ze nu wakker geschud. Want ben echt niet overdonderd hoor.
Vandaag ook weer eerste helft met kansen gemorst dat het niet normaal is. De vele counter goals vandaag verbloemen ook weer veel vind ik.

De match tegen Iran heb je gewoon gedomineerd en heb je gewoon de pech dat die bal er niet in gaat. Vandaag heb je ook heel de match gewoon in handen gehad en ben je buiten een keer of 3-4 nooit in gevaar gekomen. Match tegen Egypte was te zwak en daar was verandering al meteen te zien in de match tegen Iran. En Egypte heeft overigens bijna verloren van Iran vandaag.

0-1 -> gescoord op hoekschop
0-2 -> doorsteekpas van De Bruyne op Trossard
0-3 -> afstandsschot De Bruyne
1-4 -> lange bal van Castagne op Saelemaekers die voorzet en Lukaku kopt binnen
1-5 -> schot van Saelemakers na dat de bal bij verschillende spelers passeert, ook alles behalve een echte counter goal

Dus waar jij al die countergoals haalt, geen idee.

Vandaag:

55% balbezit, 10 schoten op doel voor België vs 2 van Nieuw-Zeeland, 8 corners vs 5, 38 gewonnen duels vs 30. Echt elke statistiek spreekt u gewoon tegen.

Match tegen Iran:

70% balbezit, 7 schoten op doel voor België vs 3 voor Iran, 4 corners vs 2, betere percentages van nauwkeurige passes, gewonnen duels, dribbels, passes, etc.

Echt alle cijfers spreken u gewoon tegen.
 
Laatst bewerkt:
De match tegen Iran heb je gewoon gedomineerd en heb je gewoon de pech dat die bal er niet in gaat. Vandaag heb je ook heel de match gewoon in handen gehad en ben je buiten een keer of 3-4 nooit in gevaar gekomen. Match tegen Egypte was te zwak en daar was verandering al meteen te zien in de match tegen Iran. En Egypte heeft overigens bijna verloren van Iran vandaag.
Iran ook wel pech gehad tegen Nieuw-Zeeland in de eerste match, wel wat verdedigende fouten gemaakt, maar beide teams speelden wel aanvallend wat logisch was want ze moesten winnen.

Dan speelt Beiranvand tegen ons ook een goede match en doet hij dat niet echt tegen Egypte en Nieuw-Zeeland. Ik denk dat Iran wel de tweede sterkste was uit onze groep.

Nieuw-Zeeland had ook kunnen winnen van Egypte trouwens.
 
Al die berekeningen van tegenstanders X, Y en Z in die tabelhelft. En al dat gespeculeer. Ik herinner mij ooit zo een tornooi: joepie, we hebben de "zwakke" helft van tegenstanders... En de eerste ronde eruit tegen Wales.
 
Al die berekeningen van tegenstanders X, Y en Z in die tabelhelft. En al dat gespeculeer. Ik herinner mij ooit zo een tornooi: joepie, we hebben de "zwakke" helft van tegenstanders... En de eerste ronde eruit tegen Wales.
Wanneer zijn we in de eerste ronde eruit gegaan tegen Wales?
 
Terug
Bovenaan