Ik neem random termen voor 200 punten Walter.Pressing, er dicht op zitten, grinta, vechten voor de bal, goeie looplijnen, geen afval, mooie combinaties, schoten van ver binnen het kader, voorzetten die aankomen, …
Je speelt aanvallend, wint vrijwel alle duels, staat 0-2 voor en NZ komt er grotendeels niet aan te pas. Ja, efficiënte mag zeker omhoog, maar je hebt die match gewoon compleet onder controle. Het is geen Fifa spel waar je gewoon 2 x 45 min R2 kan inhouden om continu te spurten.


