[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Fantastisch werk van de bond. Eerst die luchtweginfectie-soap rustig aan laten opbouwen nog voor een match gespeeld te hebben. Daarna Doku slecht laten spelen zodat ze konden claimen dat hij er nog last van had. Stiekem een bericht de wereld insturen dat hij mss de geboorte gaat bijwonen in een verder stadium van het tornooi. Voor de geloofwaardigheid hem laten hoesten zodat iemand uit een podcast dit kon opmerken. Hem laten meevliegen naar LA, om de indruk te wekken dat er niks aan de hand is en zo hun plannetje stiekem uitvoeren zodat hij nu bij de geboorte van zijn kind kon zijn met een smoesje. Ondanks dat iedereen waarschijnlijk wist dat hij zonder smoesje ook gewoon bij die geboorte ging zijn. En dan zeggen ze dat we een gebrek aan tactiek hebben.
 
Gohja, wissels mogen in principe maar 10 seconden duren, en zowat alle spelers kunnen nu plots wél gewoon terug rechtstaan na een pijntje - eigenlijk wordt nu pas duidelijk dat die voetballers zich dus eigenlijk al jaren compleet belachelijk maken met hun "blessures"
:laugh:
 
Ja, al vaak gezien op dit WK. Bizar.
Zie het ook net bij Argentinië.

Allee. 3 minuten, iedere match ligt toch gewoon langer stil? Ondanks dat alles wel veel vlotter lijkt te gaan. Heerlijk hoe refs en tegenstanders die onnozelaars gewoon negeren als ze als een idioot op de grond liggen, en dan beschaamd recht moeten gaan staan.
 
Gohja, wissels mogen in principe maar 10 seconden duren, en zowat alle spelers kunnen nu plots wél gewoon terug rechtstaan na een pijntje - eigenlijk wordt nu pas duidelijk dat die voetballers zich dus eigenlijk al jaren compleet belachelijk maken met hun "blessures"
:laugh:

In opdracht van hun ploeg hé. Moesten dat doen om het tempo uit de wedstrijd te halen en hun ploeggenoten een momentje rust te bezorgen om weer in positie te geraken. Was gewoon deel van de tactiek.
 
Zie het ook net bij Argentinië.

Allee. 3 minuten, iedere match ligt toch gewoon langer stil? Ondanks dat alles wel veel vlotter lijkt te gaan. Heerlijk hoe refs en tegenstanders die onnozelaars gewoon negeren als ze als een idioot op de grond liggen, en dan beschaamd recht moeten gaan staan.
Ah ja, ik dacht dat je het in eerste instantie al had over de match van Argentinië :biglaugh:

Ik had het gisteren ook al gezegd dat dat belachelijk weinig was. 3/4 minuten reclamebreak, fout op Trossard die al gemakkelijk 2 minuten was, dan nog alle wissels, tsja dat hadden er echt gemakkelijk 8/9 moeten zijn hoor.

En de wissels mogen idd maar 10 sec duren @BleKKie, maar dat is van het moment dat het bordje omhoog gaat tot de speler over de zijlijn loopt. Je bent nog altijd gemakkelijk een halve minuut kwijt tussen de twee fluitsignalen van de scheidsrechter zelf.
 
Ah ja, ik dacht dat je het in eerste instantie al had over de match van Argentinië :biglaugh:

Ik had het gisteren ook al gezegd dat dat belachelijk weinig was. 3/4 minuten reclamebreak, fout op Trossard die al gemakkelijk 2 minuten was, dan nog alle wissels, tsja dat hadden er echt gemakkelijk 8/9 moeten zijn hoor.

En de wissels mogen idd maar 10 sec duren @BleKKie, maar dat is van het moment dat het bordje omhoog gaat tot de speler over de zijlijn loopt. Je bent nog altijd gemakkelijk een halve minuut kwijt tussen de twee fluitsignalen van de scheidsrechter zelf.
Ja, maar dat is bij alles zo hé, inworp, vrij trap, ... dat wordt nooit echt meegerekend, dat is onderdeel van het spel gewoon.
En dat mag wat mij betreft ook zo blijven :)
 
Ja, maar dat is bij alles zo hé, inworp, vrij trap, ... dat wordt nooit echt meegerekend, dat is onderdeel van het spel gewoon.
En dat mag wat mij betreft ook zo blijven :)
Waarom? Waarom dat niet gewoon bijtellen? Slaat toch nergens op, al die voetballoze minuten?

Laat matchen 80 minuten duren, en tel dat eens correct bij?
 
Terug
Bovenaan