Hans Moleman
Well-known member
Vind dat wel allemaal altijd heel makkelijk gezegd. Pardo, die er daar eventjes 2 in zou schieten.
Lijkt mij op het eerste zicht ook niet de spits om tussen 11 Iraniërs die weinig intentie hebben om te voetballen per se het verschil te maken.
Had hem wel sowieso veel vroeger ingebracht. En ermee starten zeker een optie. Maar dat we daarom per se wel hadden gewonnen vind ik al te makkelijk gezegd. Had wss wel meer verticaliteit gezorgd, da’s wel waar.
Lijkt mij op het eerste zicht ook niet de spits om tussen 11 Iraniërs die weinig intentie hebben om te voetballen per se het verschil te maken.
Had hem wel sowieso veel vroeger ingebracht. En ermee starten zeker een optie. Maar dat we daarom per se wel hadden gewonnen vind ik al te makkelijk gezegd. Had wss wel meer verticaliteit gezorgd, da’s wel waar.