Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, risico's van het spel hé.Stel u voor, verlof nemen, naar de vs vliegen, veel geld betalen voor tickets en dan dit schouwspel.
Een mens zou voor minder depressief worden.
Als we ruimte krijgen, kunnen we iets doen.De Cuyper had altijd wel een goaltje moeten maken maar daarbuiten was het toch redelijk pover. Wel gemakkelijk stand gehouden met 10 en nog de beste kansen gehad, als je toch iets positief moet onthouden.
Diezelfde ploeg die ze in Maart met 5-2 geklopt hebben?Ik zie de Rode Duivels al tegen de VS volgende ronde, halfweg de wedstrijd aan de ademhalingsmachine..
Wat een dramatisch slechte match, bij de volgende blijf ik gewoon in mijn nest liggen.
Tegen een Spanje of Frankrijk ga je er toch vele krijgen met deze fouten dat je vandaag ziet. Simpele passen lukt niet.Makkelijker voetballen tegen voetballende ploegen.

VriendschappelijkDiezelfde ploeg die ze in Maart met 5-2 geklopt hebben?
.Meesten gaan toch maar om te zuipen.Stel u voor, verlof nemen, naar de vs vliegen, veel geld betalen voor tickets en dan dit schouwspel.
Een mens zou voor minder depressief worden.
Volgende ronde is toch niet zeker tegen Frankrijk of Spanje?Tegen een Spanje of Frankrijk ga je er toch vele krijgen met deze fouten dat je vandaag ziet. Simpele passen lukt niet.
Alsof de US niet vollen bak speelt in zo’n matchen.Laatste WK van De Bruyne, Courtois, Lukaku,... om sebiet te bibberen tegen Nieuw-Zeeland
Vriendschappelijk.