[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Hij heeft eerder geluk dat hij schraapt ipv doortrapt hè.
Of denk je dat hij bewust schraapt?
Nee, maar hij trapt niet door (want hij gaat niet voor de bal) dus is het gewoon een ongelukkig contact. Als hij doortrapt is het uiteraard rood, dan is het ook gewoon een compleet andere categorie van overtreding.
 
Gewoon insane hoe we die bal er niet inkrijgen.. precies dat ik als genk-fan een match van mijn club aant kijken ben..
 
Terug
Bovenaan