[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Gaat ook niet echt naar de bal imo, staat er gewoon achter te trappelen. Is gewoon ongelukkig, niet meer of niet minder. Ik haat dat daar de laatste jaren door de VAR veel te veel rood voor getrokken wordt. Het blijft een contactsport, en soms is dat contact gewoon pure pech.
Als ge hm zen kuit breekt zijt ge er vet mee

Altijd rood
 
gjgjg.jpg
 
Wordt hier voor de een of andere reden ook als kaats spits gebruikt, terwijl die daar gewoon niet goed genoeg meer voor is. Dat zie je als trainer toch op de training?? Waarom zet je geen ander gameplan in beweging verdorie.
 
Terug
Bovenaan