[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Klopt zeker. Anderzijds worden die andere kwaliteiten van Doku hier toch serieus onderschat. Voor velen echt alleen maar snel en een versnelling. Terwijl die weldegelijk over een goed overzicht beschikt. Wel akkoord dat het geen Olise is. Maar dan kan je nog altijd een verdomd goeie speler zijn. :)
Sorry hoor, maar Doku heeft écht geen goed overzicht. Dat is iets dat echt nog veel beter kan bij hem.

Dat is me toen in dat tweeluik Real-City wel fel opgevallen.

Sorry hoor, maar Doku heeft écht geen goed overzicht. Dat is iets dat echt nog veel beter kan bij hem.

Dat is me toen in dat tweeluik Real-City wel fel opgevallen.
Het is al beter geworden, maar is alles behalve zijn sterkste punt. Kijk maar naar de timing van die bevalling.

Als Doku echt naar huis gaat voor een baby mag hij wat mij betreft per direct de selectie uitgezet worden.

Als Doku echt naar huis gaat voor een baby mag hij wat mij betreft per direct de selectie uitgezet worden.

Doe eens normaal, een van de mooiste en belangrijkste momenten voor een aanstaande vader. Dat je hem dat niet gunt om zijn vrouw te ondersteunen en die geboorte mee te maken.

Liefst is hij beschikbaar voor de ploeg, maar dat is wel echt 1000x belangrijker

Ik begrijp dat voetbal bepaalde emoties kunnen losmaken, maar sommigen slaan wel echt door wanneer er een bal begint te rollen.

Laten we sowieso eens eerst afwachten wat Doku effectief van plan is, want tot nu toe is er nog niks concreets over gezegd door hemzelf.

😆 😆 😆 😆 😆

Koekoekkkkk. :oink:

Terug
Bovenaan