Groep F (Portugal, Tsjechië, Georgië, Turkije)

Welke gouden generatie? Buiten Pepe en Ronaldo is dat nog een ploeg die met z'n huidige selectie nog wel wat jaartjes gaat meegaan.

Klopt, ik heb het eerder over de manier van voetballen. Zo veel kwaliteit op papier, en dan hetzelfde steriele saaie spel zoals destijds bij de Duivels. Uit zo’n equipe moet je veel meer kunnen halen.

Portugal gaat dit wel nog winnen denk ik.

Klopt, ik heb het eerder over de manier van voetballen. Zo veel kwaliteit op papier, en dan hetzelfde steriele saaie spel zoals destijds bij de Duivels. Uit zo’n equipe moet je veel meer kunnen halen.

Portugal gaat dit wel nog winnen denk ik.

Tgoh ja, Martinez is niet per se een slechte coach, maar hij is gewoon heel risicoavers en vertrouwt te veel op anciens. Hij dwingt spelers te weinig om het beste van zichzelf te geven, zodat je op den duur een hoop 'luiaarden' hebt die ongeacht of ze nu goed spelen of niet toch een basisplaats blijven krijgen. Dat hebben we te vaak gezien bij de RDs. Er was nooit echt grinta (om het met een geliefd woord te zeggen 😂 ), en dat kun je zonder boe of ba grotendeels op Martinez steken.

Er was nooit echt grinta (om het met een geliefd woord te zeggen 😂 ), en dat kun je zonder boe of ba grotendeels op Martinez steken.
11 Portugezen die met overtuiging volkslied meezingen
CR7 die al 20m ver is gespurt nog voor fluitsignaal gefloten is

Nee Grinta zit ook in de spelers zelf

Toch best veel slordige/slechte passes bij de Portugezen. Dat moet toch een heel stuk beter kunnen met die kwaliteit.

Martinez met plots 3 wissels in minuut 89 terwijl de stand al meer dan 10 min ofzo hetzelde is, waar hebben we dat nog gezien hahaha :laugh:

Terug
Bovenaan