Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke gouden generatie? Buiten Pepe en Ronaldo is dat nog een ploeg die met z'n huidige selectie nog wel wat jaartjes gaat meegaan.
Klopt, ik heb het eerder over de manier van voetballen. Zo veel kwaliteit op papier, en dan hetzelfde steriele saaie spel zoals destijds bij de Duivels. Uit zo’n equipe moet je veel meer kunnen halen.
Portugal gaat dit wel nog winnen denk ik.
), en dat kun je zonder boe of ba grotendeels op Martinez steken.11 Portugezen die met overtuiging volkslied meezingenEr was nooit echt grinta (om het met een geliefd woord te zeggen), en dat kun je zonder boe of ba grotendeels op Martinez steken.
Die software is geweldig.Ik heb het niet echt goed kunnen zien maar ze waren er vrij zeker van
En daar is de winst.Martinez met plots 3 wissels in minuut 89 terwijl de stand al meer dan 10 min ofzo hetzelde is, waar hebben we dat nog gezien hahaha![]()
JahMartinez met plots 3 wissels in minuut 89 terwijl de stand al meer dan 10 min ofzo hetzelde is, waar hebben we dat nog gezien hahaha![]()