Groep F (Portugal, Tsjechië, Georgië, Turkije)

Toch wel zot op welk niveau Ronaldo nog voetbalt op die leeftijd en ook gewoon fit blijft. Echt jammer dat die daar in zo een vergeethoek zit om te voetballen. Beetje extra van genieten dit EK want het kan altijd het laatste tornooi zijn vanaf nu.

Echt respect voor die gast, niet enkel op talent geteerd, maar er echt voluit voor geleefd en dan zie je dat je heel lang kan meedraaien. Konden er enkele van onze vedetjes een voorbeeld aan nemen.

Dit Portugal doet toch heel sterk denken aan hoe wij enkele jaren terug speelden. Beetje saai, steriel balbezit. De hand van Martinez is zichtbaar.

Toch wel zot op welk niveau Ronaldo nog voetbalt op die leeftijd en ook gewoon fit blijft. Echt jammer dat die daar in zo een vergeethoek zit om te voetballen. Beetje extra van genieten dit EK want het kan altijd het laatste tornooi zijn vanaf nu.
Dat zal nu toch wel, niét? Gaat die als 41-jarige spits nog optreden op het Wk over 2 jaar? Enfin, je zou er haast niet meer van verschieten als het hem betreft, maar toch... :crazy:

Dat zal nu toch wel, niét? Gaat die als 41-jarige spits nog optreden op het Wk over 2 jaar? Enfin, je zou er haast niet meer van verschieten als het hem betreft, maar toch... :crazy:

De 41 jarige Pepe staat er gewoon nog op dus ik zie het wel nog gebeuren.

Wat zelfs als verdediger (die toch gemiddeld iets langer meegaan) al extreem oud is. Maar ok, als Zweden zich voor het WK had geplaatst in Qatar, had een 40-jarige Zlatan er ook nog bij geweest wellicht, dus is zeker mogelijk.

Dit Portugal doet toch heel sterk denken aan hoe wij enkele jaren terug speelden. Beetje saai, steriel balbezit. De hand van Martinez is zichtbaar.
Met 5 achteraan als ze niet in balbezit zijn.
Wat een clown die Martinez.

MAAR Onana, Mangala en Tedesco kunnen best eens naar Vitinha kijken.
1 bal achteruit, de rest was allemaal VOORUIT!

Spits is nog wel wel iets anders dan verdediger eh. Ronaldo is met z'n 39 (en nog altijd in relatieve topvorm) al een extreme uitzondering. Als je al ziet dat de gemiddelde aanvaller tegen z'n 34-35 vaak al helemaal uitgeteld is.

De grap is over uw hoofd gevlogen, vrees ik.

Soms moet je de zaken eens over het hoofd laten vliegen.

Ik vind de Tsjechen trouwens echt wel heel zwak.

Defensief OK, in blok, maar aanvallend zit er bijzonder weinig in (buiten Schick).

Leuke ploeg die Portugezen maar het loopt allemaal vrij stroef in balbezit en veel gevaar creëren ze niet. Waar heb ik dat nog gezien :thinking:

Terug
Bovenaan