brandon
Well-known member
Hem als coach nu het EK zien winnen zou mogelijk nog pijnlijker zijn dan Holland EK te zien wordenLol ik was compleet vergeten dat Martinez nu Portugal coachet. Ff verschieten

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hem als coach nu het EK zien winnen zou mogelijk nog pijnlijker zijn dan Holland EK te zien wordenLol ik was compleet vergeten dat Martinez nu Portugal coachet. Ff verschieten

! Hopelijk eindwinstIk gun het Portugal en Ronaldo wel, maar Bobby niet. No way.Wat een ploeg Portugal! Hopelijk eindwinst
Dat zal nu toch wel, niét? Gaat die als 41-jarige spits nog optreden op het Wk over 2 jaar? Enfin, je zou er haast niet meer van verschieten als het hem betreft, maar toch...Toch wel zot op welk niveau Ronaldo nog voetbalt op die leeftijd en ook gewoon fit blijft. Echt jammer dat die daar in zo een vergeethoek zit om te voetballen. Beetje extra van genieten dit EK want het kan altijd het laatste tornooi zijn vanaf nu.

Dat zal nu toch wel, niét? Gaat die als 41-jarige spits nog optreden op het Wk over 2 jaar? Enfin, je zou er haast niet meer van verschieten als het hem betreft, maar toch...![]()
De grap is over uw hoofd gevlogen, vrees ik.Januzaj een grote meneer noemen, lol beste grap van vandaag. Man is een veredelde bankzitter, niks meer.
Wat zelfs als verdediger (die toch gemiddeld iets langer meegaan) al extreem oud is. Maar ok, als Zweden zich voor het WK had geplaatst in Qatar, had een 40-jarige Zlatan er ook nog bij geweest wellicht, dus is zeker mogelijk.De 41 jarige Pepe staat er gewoon nog op dus ik zie het wel nog gebeuren.
Met 5 achteraan als ze niet in balbezit zijn.Dit Portugal doet toch heel sterk denken aan hoe wij enkele jaren terug speelden. Beetje saai, steriel balbezit. De hand van Martinez is zichtbaar.
De 41 jarige Pepe staat er gewoon nog op dus ik zie het wel nog gebeuren.
De grap is over uw hoofd gevlogen, vrees ik.
Wees gerust. De Lage Landen hebben een traditie als professionele chokers, wij zullen dat toernooi allebei niet gaan winnen.Hem als coach nu het EK zien winnen zou mogelijk nog pijnlijker zijn dan Holland EK te zien worden![]()
Heeft die man ooit 1 woord Nederlands geleerd?Ik gun het Portugal en Ronaldo wel, maar Bobby niet. No way.
Heeft die man ooit 1 woord Nederlands geleerd?