J JorisBlack Well-known member 18 juni 2024 #21 Subiet kijken enkel voor Kvaratskhelia. Een ook om Güler eens aan het werk te zien, want lijkt toch een talentje.
Subiet kijken enkel voor Kvaratskhelia. Een ook om Güler eens aan het werk te zien, want lijkt toch een talentje.
J JorisBlack Well-known member 18 juni 2024 #23 Dat is hier echt het EK van Italiaanse coaches. Bij Turkije weeral nen Italiaan!
brandon Well-known member 18 juni 2024 #25 {BK}Black Devil zei: precies een thuismatch voor turkije Klik om te vergroten... 2,9 miljoen Turken wonen in Duitsland. Georgië telt in totaal 3,7 miljoen inwoners. Thuismatch mag je dus best letterlijk nemen
{BK}Black Devil zei: precies een thuismatch voor turkije Klik om te vergroten... 2,9 miljoen Turken wonen in Duitsland. Georgië telt in totaal 3,7 miljoen inwoners. Thuismatch mag je dus best letterlijk nemen
Stinkbakkes Well-known member 18 juni 2024 #28 Die mannen van Georgie kunnen bij momenten lekker ballen
J JorisBlack Well-known member 18 juni 2024 #29 {BK}Black Devil zei: Leuke match om volgen Klik om te vergroten... Idd, tof matchke.
Dyer Hunt Well-known member 18 juni 2024 #30 Leuke eerste helft zeg! Georgië ook met een paar knappe aanvallen, had ik niet verwacht.
BleKKie Well-known member Crowdfunder FE 18 juni 2024 #39 Leuke match zeg, had ik helemaal niet verwacht van twee ploegen die me niet totaal aanspreken.