Silence
Well-known member
Was natuurlijk een overduidelijke overtreding aan de overkant. Dan komt die bal daar nietNu wel goal, als het geen offside is lol
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was natuurlijk een overduidelijke overtreding aan de overkant. Dan komt die bal daar nietNu wel goal, als het geen offside is lol
Zo vader zo zoon?Staat er veel wind? Dat truitje van Conceicao vliegt spontaan uit?![]()

Martinez met Portugal de mazzel die hij bij de Belgen niet had.
Heb jij weer gelijk in. Daar zat ook veel geluk bij.Euhm, tegen Brazilië 2e helft was ook dikke mazzel, net als tegen Portugal op het vorige EK.
Tuurlijk ook enkele keer goed weggekomen.Euhm, tegen Brazilië 2e helft was ook dikke mazzel, net als tegen Portugal op het vorige EK.
Even mezelf quoten.Een geweldig sterke ploeg, dus die rammen alles kapot dat niet hoog druk kan zetten.
Voordeel voor Bobby is dat Portugal ook boordevol passie en overgave zit. Die beginnen te stampen en te pitsen als het nodig is. En dat kan Bobby op zo een tornooi wel eens redden van zijn eigen onkunde.
Vandeweek zag ik aan het rode licht een bus die kindjes van het bijzonder onderwijs ging ophalen. Achteraan de bus was eentje naar buiten aan het kijken en terwijl met een denkbeeldig stuurtje aan het draaien. Die bus is uiteindelijk veilig op de bestemming geraakt en die jongen denkt dat hij daar voor heeft gezorgd. Iets soortgelijks zie ik mogelijk voor Bobby.
Om de aandacht weg te trekken van die andere Portugees, die al zwanger was van een EK bal en waarbij de goal toch werd afgekeurd...Ik begrijp dat niet waarom er zo dikwijls een trui’tje wordt uitgetrokken als ge weet dat ge geel krijgt.
Soms kan het tactisch zijn natuurlijk maar nu in dit geval, why
Ook lol @ analisten in de studio die denken dat Cancelo zijn positiespel in balbezit een bewuste keuze van Martinez is.
Ze noemen het ook een "gouden wissel", ok de invaller scoort maar als je wil winnen breng je die gasten toch niet in minuut 90?