Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil u gerust volgen dat we onrealistische verwachtingen hebben etc maar het probleem is dat het wedstrijdbeeld u wat tegen spreekt. Net in de periode waarin België op zijn best was, die 10 minuten dat Tielemans hoger mocht spelen dan zijn eigen middenlijn, gaat Tedesco keihard op de handrem staan door die jongen te vervangen en er een Mangala te zetten die in dit hele toernooi nog geen enkele pass naar voor heeft gegeven en liever ter plekke zou doodvallen dan vooruit te denken. Dàt is wat mij frustreert want dat is ofwel pure onkunde ofwel broekschijterij van de hoogste graad. En dat heeft er zelfs voor gezorgd dat je er bijna uit lag want de beste kansen voor Oekraine kwamen gvd mét u dubbele gordel op het middenveld.We hebben met onze gouden generatie nog geeneens een finale gehaald. dus toen zijn we ook niet "telkens een ronde verder gegaan".
deze groep is qua huidige kwaliteit beduidelijk minder, maar toch is het van "we willen telkens een ronde verder gaan."
en als ze dan 5 minuten spelen om minstens 1 ronde zeker verder gaan, krijgen ze een heel fluitconcert over hun heen.
het grappigste vind ik dan nog dat er mensen staan te lullen van "ze willen zo snel mogelijk naar huis". match was op woensdag, 1/8ste finale op maandag, dus naar huis op dinsdag. da's dus nog één week extra dat ze daar zitten, omdat ze geen succesvole counter wilden riskeren. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar als ik zo snel mogelijk naar huis wil, ga ik er niet voor zorgen dat ik nog een week extra moet blijven.
Het wordt dan ook tijd dat die supporters thuis blijven. Ik blijf bv thuis. Waarom zou ik er mijn geld aan geven?Iedereen die hier zegt dat de supporters niet mogen fluiten.. Sorry, supporters staan achter de ploeg maar die verwachten dan wel ook dat ge alles doet om te winnen. Als dat helemaal niet het geval is en ze er met hun klak naar smijten mogen de supporters duidelijk maken wat ze er van vinden.
Het trok op niks..
11000 fans waren aanwezig in Stuttgart. Gemiddelde reistijd van 7 uren. Wat verwachten ze, dat wij ze zelf binnen gingen trappen?We verwachten meer van de fans. Ze moeten ons echt steunen.
Thomas Meunier
Wij verwachten meer van de spelers. Ze moeten verdorie inzet/winners mentaliteit tonen! Belachelijk..
Dus het enige dat je als supporter mag doen is zitten, zwijgen of thuisblijven?Het wordt dan ook tijd dat die supporters thuis blijven. Ik blijf bv thuis. Waarom zou ik er mijn geld aan geven?
En het is NIET omdat ik er ocharme mijn geld ZOU aan geven, dat ik kan EISEN dat die mannen alles moeten geven.
Dat is echt een verkeerde hersenkronkel in voetbal. Als ik naar basket of volleybal ga kijken, ga ik die spelers er ook niet op aanwijzen. En nogmaals, als het dan toch zo slecht was, stop dan aub met er naartoe te gaan.
Anders ben je niet meer waard dan die voetbal hooligans die enkele maanden geleden voor de poort van een club stonden. Die ‘eisten’ ook inzet.
Belachelijk. Jij hebt helemaal niets te eisen. Je mag komen zien, of je mag ook beslissen om niet te komen.
Of gaan we vanaf nu allemaal naar 3e provinciale om daar onze frustraties te uiten t.o.v. mensen die ge in het echte leven nooit tegenkomt?
weet jij nog in welke shirts ze hun eerste match speelden? :')Weet ge, ik denk dat die Kuifje shirts ons aan het nekken zijn. We spelen niet goed in de kleuren van TinTin.
Hopelijk in het rood tegen Frankrijk. Ik zou denken van wel (Frankrijk op papier 'thuis', dus in het donkerblauw).
Ik was daar aanwezig en het was idd niet Lukaku die werd uitgefloten. Volgens mij was dat meer van, waarom gaje nu nog een wissel doen op de 89ste minuut. Ofwel geef je Openda een kwartiertje de kans ofwel laat je Lukaku nog 4 minuten langer spelen...Lukaku werd toch niet uitgefloten? Was wellicht net tégen de wissel dat ze floten. "Speel even met 2 spitsen", zoiets.
Waanzinnig interview met Meunier, toont aan dat ze nog steeds niet begrijpen waarom de fans kwaad waren... Zucht.
weet jij nog in welke shirts ze hun eerste match speelden? :')

Eisen misschien niet, maar bepaalde verwachtingen mogen er toch wel zijn. Supporters hebben veel moeite gedaan om daar te zijn en hebben betaald voor een product. De kwaliteit van dat product was beneden alle verwachtingen, dan hebben de supporters als consument wel het recht om hun mening over het product te spuien en een slechte review te geven = uitfluiten.Het wordt dan ook tijd dat die supporters thuis blijven. Ik blijf bv thuis. Waarom zou ik er mijn geld aan geven?
En het is NIET omdat ik er ocharme mijn geld ZOU aan geven, dat ik kan EISEN dat die mannen alles moeten geven.
Belachelijk. Jij hebt helemaal niets te eisen. Je mag komen zien, of je mag ook beslissen om niet te komen.
Een resultaattrainer dus.Tedesco is een tactisch wendbare coach die er onder andere bij Erzgebirge Aue en Schalke in slaagde op korte termijn resultaten te boeken. Die successen zijn toe te schrijven aan zijn keuze voor resultaatgericht voetbal.[16] Door af en toe toch te opteren voor een meer verdedigende aanpak streek hij tegen de haren in van RB Leipzig, wat naar verluidt aan de basis van zijn toenmalig ontslag heeft gelegen.[17]
Dat hij als tactisch flexibel wordt beschouwd, berust op de vaststelling dat hij zich aanpast aan het beschikbare spelersmateriaal.[18] Een persoonlijke band met zijn spelers vindt hij ook belangrijk, het liefst in hun taal; daarom spreekt hij naast Duits en zijn moedertaal Italiaans ook Engels, Frans en Spaans. Voor zijn job bij Spartak Moskou zou hij zelfs wat Russisch geleerd hebben.[1]
Als het uiteindelijke resultaat het EK is, heb ik niks gezegdWikipedia:
Een resultaattrainer dus.

Als je enige doel is om de tweede ronde te halen, niks meer, dan heeft hij inderdaad resultaat behaald ja...Wikipedia:
Een resultaattrainer dus.

Dat zou dan ook direct de grootste prestatie in de geschiedenis van het Belgenvoetbal zijn.Als het uiteindelijke resultaat het EK is, heb ik niks gezegd![]()
4 toplanden verslaan naar de beker, het zou een van de spectaculairste titels ooit zijn in het voetbal.Ik heb toch veel zin in die match. Het kan zelfs weleens strafschoppen worden. Opmerkelijk genoeg hebben de Belgen in de laatste 6 toernooien (inclusief Nations League) geen enkele keer een strafschoppenserie meegemaakt. Dat is toch best uniek.Mja jongens, "resultaatgericht"... de resultaten zijn momenteel een verlies van Slovakije, een winst tegen Roemenië en een bibberend gelijkspel tegen Oekraïne.
Dat je vanaf nu tegen toplanden 'op resultaat' speelt: super, graag zelfs.
Wij doen ook niet mee aan dat half werk. Of we winnen of we laten ons graag verliezen.Ik heb toch veel zin in die match. Het kan zelfs weleens strafschoppen worden. Opmerkelijk genoeg hebben de Belgen in de laatste 6 toernooien (inclusief Nations League) geen enkele keer een strafschoppenserie meegemaakt. Dat is toch best uniek.
Als Nederlander kan ik iedereen het gevoel van een verloren strafschoppenserie afraden. Het gevoel dat je er zo dichtbij bent en dan toch weer verliezen... Triest.Wij doen ook niet mee aan dat half werk. Of we winnen of we laten ons graag verliezen.
Als je dat volhoudt tem de finale is dat primaEerlijk gezegd, als je elke pot 'wint' na een zaadpot met penalties of 1-0 stand... Fuck man, dan heb je toch amper iets aan je EK gehad? Zo een groepsfase als de onze is eigenlijk puur om te genieten en zorgenloos een paar pilsen in uw kap te smijten terwijl het een doelpuntenfestijn is tegen janneke en mieke.
En trainers genre Southgate en Tedesco, wiens gaatjes dichtklampen bij een luttele voorsprong van één goal, zijn zelden succesvol. Daar hebben wij zéker de kern niet voor.