Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan een “onverklaarbare” barst in uw velgDat ze er maar rap uitliggen ik drink veel teveel pinten door de week zo!
Dat zijn geen supportsZe moesten gewoon volop voor de overwinning gaan , de wissels die Tedesco doet spreken van het omgekeerde. Een supporter hoeft helemaal geen sport te doen. Ze betalen veel geld voor een toch zeer matige Duivels. Winnen en de weg was vrij tot aan de halve finale , maar ja liever de hard way dus. De mensen betalen uiteindelijk allemaal die tickets en gadgets. Zonder fans geen voetbal.
Verklaart die supporters met hun groene laserpen, de spelers dachten tijdens de match nog altijd dat ze niet vooruit mochten.“Ze stopten zelfs voor elk rood licht.”
![]()

Moet hier ook effe bekomen, zonet mijn 5de duvel opengekletst...allez La France!!! Kegelt die lamzakken buitenDat ze er maar rap uitliggen ik drink veel teveel pinten door de week zo!
Ik vind dat uitfluiten ook debiel. Als ge al zit te klagen over inzet bij de rode duivels etc.. welke inzet hebben die mannen nog volgende match? Kunnen ook dik op congé vertrekken als ze eruit liggen.
Waarom zou je niet mogen klagen over inzet? Er zijn er genoeg die wel mét goesting en inzet willen spelen hoor. Soms ben je meer met enkele B-spelers die zich voor elke bal werpen dan A-spelers die toch niet zoveel goesting hebben.Ik vind dat uitfluiten ook debiel. Als ge al zit te klagen over inzet bij de rode duivels etc.. welke inzet hebben die mannen nog volgende match? Kunnen ook dik op congé vertrekken als ze eruit liggen.

Vermeeren die in Atletico niet aan de bak komtWaarom zou je niet mogen klagen over inzet? Er zijn er genoeg die wel mét goesting en inzet willen spelen hoor. Soms ben je meer met enkele B-spelers die zich voor elke bal werpen dan A-spelers die toch niet zoveel goesting hebben.
In principe moet je vandaag jongens als CDK, Openda, De Cuyper, Vermeeren gewoon 90 minuten kunnen laten maken omdat je u in match 2 al verzekert hebt van kwalificatie en eventuele groepswinst.
Klagen mag zeker. Maar heel het “12de man” concept valt ook zo wel wat in het water. De eeuwige negativiteit rond de RD’s is soms vermoeiend (hoewel vandaag dat zeker terecht is, ik ben er ook schuldig aan)Waarom zou je niet mogen klagen over inzet? Er zijn er genoeg die wel mét goesting en inzet willen spelen hoor. Soms ben je meer met enkele B-spelers die zich voor elke bal werpen dan A-spelers die toch niet zoveel goesting hebben.
In principe moet je vandaag jongens als CDK, Openda, De Cuyper, Vermeeren gewoon 90 minuten kunnen laten maken omdat je u in match 2 al verzekert hebt van kwalificatie en eventuele groepswinst.

Lukaku weegt al even niet meer op een verdediging hoor. Mensen verwarren gewicht van de speler met wegen op een verdediging ofzoLukaku op de bank zetten tegen Frankrijk dan maar?
En dan op het einde inbrengen als pinch-hitter.
Maar ff serieus: dit is het eerste toernooi waarbij ik me écht vragen beginnen te stellen bij Lukaku. Ja, hij weegt op een verdediging. Maar hij heeft de voorbije wedstrijden toch kansen gemist die er gewoon echt in moeten op dit niveau.
Probleem is natuurlijk dat we, met onze 2e beste spits genaamd Openda, op een totaal andere manier zouden moeten gaan voetballen.

Dit was echt een gouden kans op een haalbaar parcours richting (halve) finale.Ik begrijp oprecht die commotie rond dat tijdrekken aan de cornervlag niet in minuut 93, als je daar de bal afgeeft en met een ongelukje loop je nog tegen een counter aan sta je daar mooi.
Ik snap misschien dat er op gefocust wordt op die fase als toonbeeld van de onwil/onmacht dat wel.
ja, op voorhand kunt ge staan roepen dat ge altijd met 4-0 wilt winnen. maar de realiteit in dewelke ze deze wedstrijd moesten beginnen dwong hun toch met andere scenario's rekening te houden.Dat de spelers en Tedesco verbaasd reageren op dat boegeroep, toont toch maar aan hoe weinig voeling ze hebben met de supporters. Het gaat niet over het resultaat, maar over de ingesteldheid. Er werd op voorhand verkondigd dat we niet gingen rekenen en voor winst zouden spelen, maar dat bleken gewoon leugens. Na pakweg het openingskwartier was de drang weg.