Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Ik begrijp oprecht die commotie rond dat tijdrekken aan de cornervlag niet in minuut 93, als je daar de bal afgeeft en met een ongelukje loop je nog tegen een counter aan sta je daar mooi.

Ik snap misschien dat er op gefocust wordt op die fase als toonbeeld van de onwil/onmacht dat wel.
Dat was gewoon de spreekwoordelijke druppel. Op dat moment was de winst natuurlijk al gaan vliegen en is dat waarschijnlijk de correcte manier om de match uit te spelen, maar na de voorgaande 90 minuten werkt dat als een rode lap op een stier. De bekroning van een laf en wansmakelijk schouwspel.

Ik heb nu al 225 minuten aaneensluitend voetbal zonder goal gezien. Ik kan het bijna niet meer aan.
En ik kan Tedesco ook niet meer aan. Wat een verwaande kwast is me dat zeg. En daar zitten we dan nog mee opgescheept tot het WK 2026 😌

Liever zeker door en een kutparcours dan proberen een ideaal parcours tot de halve finale te verkrijgen.
Maar waarom? Het maakt toch bijna niets uit of je nu in de groepsfase of in de achtste finale of zelfs een kwartfinale naar huis gaat. Daar kijk je later sowieso niet tevreden op terug.

Dan zie ik ze veel liever vol voor de aanval kiezen om te proberen in de beste tabelhelft te geraken, want dat is de enige kans op een historische prestatie (halve finale of meer).

4 op 9 in groep met nummers 24,45 en 47 op de fifa ranking. Zegt genoeg, het hele toernooi is al een absolute schande. Dit is nog erger dan 2 jaar geleden in Qatar. De enigste goal die we hebben kunnen scoren is een afstandsschot en de grote constante is dat we gewoon geen controle hebben. Tactisch kansloos met een coach zoals deze.

En diene zeveraar begint te zeveren over de bus dat vertraagd was, jeezes.

Het was toch vooral door Mangala in te brengen dat hij zijn intenties duidelijk heeft gemaakt. En zeker wetende dat dat in de eerste wedstrijd een ramp was en dat je nog een CDK hebt zitten die ook op het middenveld, maar dan als CAM erin kan komen, is dat gewoon compleet onbegrijpelijk.

Maar waarom? Het maakt toch bijna niets uit of je nu in de groepsfase of in de achtste finale of zelfs een kwartfinale naar huis gaat. Daar kijk je later sowieso niet tevreden op terug.

Dan zie ik ze veel liever vol voor de aanval kiezen om te proberen in de beste tabelhelft te geraken, want dat is de enige kans op een historische prestatie (halve finale of meer).
Dit is weer een ondermaats toernooi tot nu toe. 2 goals in deze groep is lachwekkend en de kans is groot dat het hierbij blijft.

2022 en 2024 zijn dan echt totale blamages geworden.

Zoals ze net in de studio aangaven, als ge als staf daar natuurlijk al veel spel over maakt straalt dat uit over je team. En dat Tedesco daar nog een tactische bespreking moest doen, dat is al helemaal van de pot gerukt.

Ik word echt ziek van die goed nieuws show van die kut trainers... alles was geweldig hoor! Echt durven zeggen dat ze aan het pressen waren, laat me niet lachen. En die Ruben van gucht gaat daar dan niet tegen in, lafaard.

4 op 9 in groep met nummers 24,45 en 47 op de fifa ranking. Zegt genoeg, het hele toernooi is al een absolute schande. Dit is nog erger dan 2 jaar geleden in Qatar. De enigste goal die we hebben kunnen scoren is een afstandsschot en de grote constante is dat we gewoon geen controle hebben. Tactisch kansloos met een coach zoals deze.

En diene zeveraar begint te zeveren over de bus dat vertraagd was, jeezes.
In Qatar lagen we tegen Canada EN Marokko gewoon onder, nu in geen enkele match en hebben we eerste match verloren door individuele EN arbitrale fout

En we hebben 2 goals gemaakt (maar dus eigenlijk 3)

In Qatar lagen we tegen Canada EN Marokko gewoon onder, nu in geen enkele match en hebben we eerste match verloren door individuele EN arbitrale fout

En we hebben 2 goals gemaakt (maar dus eigenlijk 3)
Dan nog zijn het bijzonder slechte cijfers natuurlijk. Dit elftal wordt absoluut geen Europees kampioen en in 2026 is de pret voorbij met KdB en Lukaku. Voorlopig rest de brede Europese middelmaat.

Makker, stop is met zo statisch naar die dingen te kijken. Supporters willen de bal voor goal EN supporters wensen dat er meer volk in de box is voor zo'n corner af te werken.
En eigenlijk wilden de supporters in de voorafgaande 90 minuten meer inzet, meer energie en meer aanvallende impulsen zodat het helemaal niet op zo'n laatste corner zou aankomen.
Ik wil ook mensen in de box en dan een goeie scherpe corner waaruit een kans (liefst goal) komt

Maar als er niemand voor de goal staat moet je niet blijven roepen om die corner voor te gooien.
Ja, ge gaat daarvoor efkes uwen CVM compleet uit positie trekken...
Mangala is uwe cvm hè.. en Onana gaat daar was geen bal verliezen

Ook met de voorzetten van Doku waar Lukaku telkens te laat is. Volgens u is dat Doku die te blind voorzet? Sorry, maar ze toonden daarnet in de studio gewoon duidelijk dat Lukaku gewoon te laat en te statisch was.
Voornamelijk Doku die niet goed kijkt en te weinig mensen in de box

Allè onze "analisten" kunnen focussen op Lukaku, maar niemand die wijst op Trossard die niet naar binnen knijpt etc

Er ging gewoon teveel mis bij teveel mensen.. dan moeten ze hun programma en analyse iets langer maken dan 7 minuten

Op een zucht van 4de te eindigen in een poule met Oekraine, Slovakije en Roemenië. Tis puur omdat die ene met zijn kont toevallig nog voor dat schot loopt, en omdat die andere dat 3 man voorbijliep niet vanop de penaltypunt in een hoek kan trappen, dat wij "gered" zijn. En dan gaat die Carasco zeggen "wij snappen niet waarom de mensen fluiten we zijn gekwalificeerd ze zijn allemaal vergeten waar we vandaan komen". Ja Carasco vertel nekeer: waar komen we vandaan, waar komt deze ploeg vandaan? Misschien eens op uw bankrekening en op de wereldranglijst gaan zien eh dan weet je waar je vandaan komt, als ge het vergeten moest zijn. En dan eens checken hoe dat zit bij Oekraine, Slovakije en Roemenië.

Terug
Bovenaan