Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

In Qatar lagen we tegen Canada EN Marokko gewoon onder, nu in geen enkele match en hebben we eerste match verloren door individuele EN arbitrale fout

En we hebben 2 goals gemaakt (maar dus eigenlijk 3)
Marokko is een betere ploeg dan eender welke ploeg in deze groep (inclusief België). Canada is hetzelfde kaliber als vandaag Oekraïne. We liggen niet onder, maar we krijgen niets bij elkaar gespeeld en moeten die match eigenlijk gewoon verliezen.

Inderdaad, de Bruyne heeft ook nog een goal gemaakt op assist van onze f*cking keeper. Als je nog meer bewijs wilt dat we niets klaargespeeld krijgen weet ik het ook niet.

Dat je als trainer na 2 jaar geen systeem krijgt klaargespeeld waar je de enkele topspelers die je hebt kan laten uitblinken is gewoon puur amateurisme. Er zijn ploegen met 1 goeie speler die meer klaar krijgen.

Marokko is een betere ploeg dan eender welke ploeg in deze groep (inclusief België). Canada is hetzelfde kaliber als vandaag Oekraïne. We liggen niet onder, maar we krijgen niets bij elkaar gespeeld en moeten die match eigenlijk gewoon verliezen.

Inderdaad, de Bruyne heeft ook nog een goal gemaakt op assist van onze f*cking keeper. Als je nog meer bewijs wilt dat we niets klaargespeeld krijgen weet ik het ook niet.

Dat je als trainer na 2 jaar geen systeem krijgt klaargespeeld waar je de enkele topspelers die je hebt kan laten uitblinken is gewoon puur amateurisme. Er zijn ploegen met 1 goeie speler die meer klaar krijgen.
Terechte kritiek.
Mijn insziens kan je zelfs met een heel simpele wisselwerking op links tussen Doku en De Cuyper die de overlaps doet, al een pak kansen creëren.
Wat het plan vandaag was, is mij vreemd.

Op een zucht van 4de te eindigen in een poule met Oekraine, Slovakije en Roemenië. Tis puur omdat die ene met zijn kont toevallig nog voor dat schot loopt, en omdat die andere dat 3 man voorbijliep niet vanop de penaltypunt in een hoek kan trappen, dat wij "gered" zijn. En dan gaat die Carasco zeggen "wij snappen niet waarom de mensen fluiten we zijn gekwalificeerd ze zijn allemaal vergeten waar we vandaan komen". Ja Carasco vertel nekeer: waar komen we vandaan, waar komt deze ploeg vandaan? Misschien eens op uw bankrekening en op de wereldranglijst gaan zien eh dan weet je waar je vandaan komt, als ge het vergeten moest zijn. En dan eens checken hoe dat zit bij Oekraine, Slovakije en Roemenië.
Carrasco kan 2x iemand heel alleen voor de keeper zetten, maar is te egoïstisch en onnauwkeurig

Geen wonder dat die op de LB stond, dan kan die zo'n ballen niet verknoeien

Marokko is een betere ploeg dan eender welke ploeg in deze groep (inclusief België). Canada is hetzelfde kaliber als vandaag Oekraïne.
Marokko dat niet verder raakte dan de 1/8e finales op Afrika cup dit jaar?
We liggen niet onder, maar we krijgen niets bij elkaar gespeeld en moeten die match eigenlijk gewoon verliezen.
De statistieken spreken u tegen
De statistieken spreken u tegen
Portugal wint hun 1e match ook met geluk en staan nu 0-2 achter tegen Georgië.
Frankrijk wint 1e match met own-goal en speelt daarna 2 keer gelijk
Engeland speelt ook ruk

Ondertussen lijkt het erop dat enkel Spanje 9 op 9 zal halen.

Dat zal toch ook nog niet vaak gebeurd zijn, dat er maar 1 ploeg in de poulefase 9/9 haalt?

De laatste jaren laten de toplanden het toch echt wel afweten op deze tornooien. Misschien te zware competities tijdens het jaar?

Op een zucht van 4de te eindigen in een poule met Oekraine, Slovakije en Roemenië. Tis puur omdat die ene met zijn kont toevallig nog voor dat schot loopt, en omdat die andere dat 3 man voorbijliep niet vanop de penaltypunt in een hoek kan trappen, dat wij "gered" zijn. En dan gaat die Carasco zeggen "wij snappen niet waarom de mensen fluiten we zijn gekwalificeerd ze zijn allemaal vergeten waar we vandaan komen". Ja Carasco vertel nekeer: waar komen we vandaan, waar komt deze ploeg vandaan? Misschien eens op uw bankrekening en op de wereldranglijst gaan zien eh dan weet je waar je vandaan komt, als ge het vergeten moest zijn. En dan eens checken hoe dat zit bij Oekraine, Slovakije en Roemenië.
Die FIFA ranking zegt toch niet veel als België daar derde staat momenteel. Dan verwacht je dat ze gehakt maken van deze groep.

Ik ben absoluut fan van de voetballer De Bruyne, hij is wellicht de beste middenvelder en één van de beste spelers die we ooit gehad hebben. Maar ik begin mij wel serieus te ergeren aan zijn houding, tov supporters en pers.

Het lijkt altijd alsof hij compleet ongeïnteresseerd is en daar totaal tegen zijn goesting staat. Terwijl, beste KDB, je niet mag vergeten dat je daar staat en al die gigantische miljoenen verdient bij de gratie van de supporters. Dus een beetje een enthousiaste en constructieve houding mag toch echt wel.

Ik ben dan weer geen fan van de voetballer Faes, maar de manier waarop die voor de microfoon van De Bilde stond was echt een dag en nacht verschil. Nochtans gaf hij quasi dezelde mening als KDB, maar de manier waarop was compleet anders, bij KDB heb ik altijd de indruk dat hij nog liever op de wc gaat gaan zitten dan het plebs wat uitleg te moeten geven.

Ik ben absoluut fan van de voetballer De Bruyne, hij is wellicht de beste middenvelder en één van de beste spelers die we ooit gehad hebben. Maar ik begin mij wel serieus te ergeren aan zijn houding, tov supporters en pers.

Het lijkt altijd alsof hij compleet ongeïnteresseerd is en daar totaal tegen zijn goesting staat. Terwijl, beste KDB, je niet mag vergeten dat je daar staat en al die gigantische miljoenen verdient bij de gratie van de supporters. Dus een beetje een enthousiaste en constructieve houding mag toch echt wel.

Ik ben dan weer geen fan van de voetballer Faes, maar de manier waarop die voor de microfoon van De Bilde stond was echt een dag en nacht verschil. Nochtans gaf hij quqsi dezelde mening als KDB, maar de manier waarop was compleet anders, bij KDB heb ik altijd de indruk dat hij nog liever op de wc gaat gaan zitten dan het plebs wat uitleg te moeten geven.
De Bruyne wel één van de weinigen die er vandaag opnieuw vol voor gegaan is en die een hoog niveau haalde. Hij zal het nooit zeggen, maar denk dat hij zich vaak ergert aan zowel het niveau van bepaalde ploegmaats als aan de tactische richtlijnen (Maar idd, hij moet die frustratie niet op de fans afreageren.) Mocht het aan hem gelegen zijn, speelden we veel aanvallender.

Terug
Bovenaan