Wat is de goede kant van de tabel?Onomstotelijk bewijs dat het offside was!
Ja ik trek het niveau hier weer serieus omhoog. Binnen enkele dagen die Oekrainers naar huis sturen! En dan aan de goede kant van de tabel vallen.
En dan kan alles!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is de goede kant van de tabel?Onomstotelijk bewijs dat het offside was!
Ja ik trek het niveau hier weer serieus omhoog. Binnen enkele dagen die Oekrainers naar huis sturen! En dan aan de goede kant van de tabel vallen.
En dan kan alles!
Tricky natuurlijk. Ik verwacht dat Roemenië en Slowakije het op een gelijkspelletje houden. Dan zijn die allebei geplaatst, dus salonremise is perfect mogelijk. We moeten vol voor de zege gaan. Mikken op gelijkspel is een te gevaarlijk spel.Op basis van wat er dinsdag gebeurt in groep D willen we misschien niet eens winnen van Oekraïne?
Om serieus te reageren: de kant van de minste weerstand. Dus eerste worden. Ik zie Nederland winnen van Oostenrijk, dan vliegt Frankrijk ook naar de kant van Spanje, Duitsland & Portugal.Wat is de goede kant van de tabel?
Toch enkel als Nederland met minstens even veel doelpunten (verschil) wint als Frankrijk van Polen? Ik zie Nederland ook wel winnen, maar als ze slechts met 1-0 winnen en Frankrijk wint met 2-0, dan is Frankrijk eerste.Om serieus te reageren: de kant van de minste weerstand. Dus eerste worden. Ik zie Nederland winnen van Oostenrijk, dan vliegt Frankrijk ook naar de kant van Spanje, Duitsland & Portugal.
Ja? Hangt dat niet af van het doelsaldo?Om serieus te reageren: de kant van de minste weerstand. Dus eerste worden. Ik zie Nederland winnen van Oostenrijk, dan vliegt Frankrijk ook naar de kant van Spanje, Duitsland & Portugal.
Het was ook een serieuze vraag. Heb nog niet echt bekeken hoe de tabel in elkaar zit hierna.Om serieus te reageren: de kant van de minste weerstand. Dus eerste worden. Ik zie Nederland winnen van Oostenrijk, dan vliegt Frankrijk ook naar de kant van Spanje, Duitsland & Portugal.
Ik denk dat @brandon het goed uitlegt. Maar ik zie Frankrijk niet meteen zwaar uitpakken gezien die hun spel.Ja? Hangt dat niet af van het doelsaldo?
Het was ook een serieuze vraag. Heb nog niet echt bekeken hoe de tabel in elkaar zit hierna.
Het is wel tegen Polen dat ze moeten spelen héIk denk dat @brandon het goed uitlegt. Maar ik zie Frankrijk niet meteen zwaar uitpakken gezien die hun spel.
Momenteel staat Nederland eerste dus moet Frankrijk het zeker beter doen dan Nederland. Misschien opnieuw zonder Mbappé, want die willen ze mss nog wat sparen,... (waarom die Barcola geen kansen krijgt & dembele altijd speelt, ik zou als Fransman mijn kas opfretten)

En extra dagen rust nadien met het oog op de kwartfinaleAllez laat ons dan maar 3e worden. Veel leuker op een zondag
ook minder tijd voor de VRT om cringe zangfestijnen te organiseren tijdens de voorbeschouwing.En extra dagen rust nadien met het oog op de kwartfinale
Treden Samson en Gert of K3 nog ergens op?ook minder tijd voor de VRT om cringe zangfestijnen te organiseren tijdens de voorbeschouwing.
Geloof je werkelijk in groeien in het toernooi? Noem eens een ploeg die dat de afgelopen 20 jaar gedaan heeft en in de buurt kwam van de titel of de titel won? Misschien dan de Italianen in 2006 maar vaak zegt het heel veel als een ploeg slecht speelt in de groepsfase van een toernooi.Het punt is toch vooral dat je in zo'n tornooi bijna altijd ziet dat degenen die ver geraken, of een tornooi winnen, groeien in het tornooi. Ik zie de Duivels wel groeien in dit tornooi, Doku was echt al veel beter, we speelden met veel meer aanvallende impuls en Lukaku weegt ongelooflijk op een verdediging. Bij die lange ballen Kevin een paar keer als diepste man laten spelen vond ik trouwens best slim (en zo valt ook de 2-0).
Ook al was het verdedigend soms niet goed, WE WORDEN EUROPEES KAMPIOEN!