Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Kunnen we het hier terug hebben over de match zelf, ipv het geneut over de VAR?
Los van de hele hoerastemming, ben ik daags nadien toch niet geheel overtuigd van de Rode Duivels. Paar goeie kansen ja, paar goeie acties. Maar evenzeer paar keer erg goed weggekomen tegen een ploeg die, laten we eerlijk zijn, weinig voorstelt. En niet onder de indruk van Tedesco als coach. Maakt gewoon dezelfde fouten als Martinez en zelfs als Wilmots.

Los van de hele hoerastemming, ben ik daags nadien toch niet geheel overtuigd van de Rode Duivels. Paar goeie kansen ja, paar goeie acties. Maar evenzeer paar keer erg goed weggekomen tegen een ploeg die, laten we eerlijk zijn, weinig voorstelt. En niet onder de indruk van Tedesco als coach. Maakt gewoon dezelfde fouten als Martinez en zelfs als Wilmots.
Aight, zullen we doen ;)
Van onze aanvallende kwaliteiten ben ik intussen wel geheel overtuigd. Van de doelman ook. (dat onze verdediging niet top is, wisten we al)

De leuke momenten toch wel wat meer dan “een paar” imo.
Maar uiteraard ook vaak goed weggekomen, das zeker waar.
Maar toch echt gewoon een heel leuke match om naar te kijken? Met energieke duivels en veel verticaal spel.

Het EK gaan we niet winnen nee. Maar je kan toch ook gewoon genieten van zo een match, los van wie de tegenstander is?

De leuke momenten toch wel wat meer dan “een paar” imo.
Maar uiteraard ook vaak goed weggekomen, das zeker waar.
Maar toch echt gewoon een heel leuke match om naar te kijken? Met energieke duivels en veel verticaal spel.

Het EK gaan we niet winnen nee. Maar je kan toch ook gewoon genieten van zo een match, los van wie de tegenstander is?
Genoten, ja. Door de uiteindelijke overwinning. Maar me ook erg vaak gestoord, aan verdedigers én aanvallende spelers.

Tedesco: "Jongens, we waren de eerste wedstrijd al op niveau. Ik begrijp dat het resultaat anders is, maar ik heb jullie al gezegd dat de eerste wedstrijd indrukwekkend was."

:lol:

Een "paar"? Een karrenvracht aan kansen.. het was gewoon een goeie match van de duivels, enkel de score had hoger moeten zijn..
En 3 kansen voor Roemenië die komen uit blunders. Faes die 2 keer wilt afschermen maar dat gewoon heel slecht doet en Onana die zich efkes van ploeg vergiste.

Heeft die dat ... écht gezegd? :unsure:

Ik doe normaal geen drugs, maar I'll have what he's having :lol:

Ik doe normaal geen drugs, maar I'll have what he's having :laugh:
:unsure:

Dat moet één van de meeste idiote uitspraken zijn die ik een coach ooit al heb horen zeggen denk ik.

Heb me gisteren toch geërgerd met zo'n gote openingen/belabberd Roemenië moest men met minimaal 5/6-0 gewonnen hebben. Hopelijk gaan ze nog wat beter spelen vooral de snelheid van passen soms lijkt het slomo want het zal nodig zijn tegen de topteams.

Idd , het zijn maar Slovakije en Roemenie he , tegen de ene verliezen we , de andere winnen weliswaar maar toch zo veel kansen nodig om te scoren. Met een coach die blijkbaar ook maar 1 taktiek heeft. Een Martinez-light. Oekraïne wordt al andere koek, en erna tegen nog betere ploegen zal het toch echt nog een heel stuk beter moeten.

Laatst bewerkt:
Idd , het zijn maar Slovakije en Roemenie he , tegen de ene verliezen we , de andere winnen weliswaar maar toch zo veel kansen nodig om te scoren. Met een coach die blijkbaar ook maar 1 taktiek heeft. Een Martinez-light. Oekraïne wordt al andere koek, en erna tegen nog betere ploegen zal het toch echt nog een heel stuk beter moeten.
Tedesco heeft al vreemde dingen gedaan op dit kort EK, maar je kunt toch moeilijk zeggen dat hij maar 1 tactiek heeft? Hoe ze speelde en stonden was toch net het grote verschil tussen de 2 matchen.

Tedesco heeft al vreemde dingen gedaan op dit kort EK, maar je kunt toch moeilijk zeggen dat hij maar 1 tactiek heeft? Hoe ze speelde en stonden was toch net het grote verschil tussen de 2 matchen.
Meer tijdens een match zelf , systeemwissels gewoon. Ik vraag me af of we een De Ketelaere / De Cuyper zelf gaan zien dit tornooi. Openda mag het met wat sjans doen met een korte invalbeurt. Voor de rest lijkt hij al zijn vaste ploeg te hebben , en dat zijn er geen 24

Heb me gisteren toch geërgerd met zo'n gote openingen/belabberd Roemenië moest men met minimaal 5/6-0 gewonnen hebben. Hopelijk gaan ze nog wat beter spelen vooral de snelheid van passen soms lijkt het slomo want het zal nodig zijn tegen de topteams.
Dit dus. Als ze sommige fases beter uit spelen maak je 4 doelpunten meer.

Je moet spelen om te winnen. Oekraïne gaat dat sowieso doen, als wij dan op een draw rekenen, liggen we er uit.

Meer tijdens een match zelf , systeemwissels gewoon. Ik vraag me af of we een De Ketelaere / De Cuyper zelf gaan zien dit tornooi. Openda mag het met wat sjans doen met een korte invalbeurt. Voor de rest lijkt hij al zijn vaste ploeg te hebben , en dat zijn er geen 24
Zoals praktisch 99% van de coaches (zeker bij landen). We doen altijd alsof wij als enige land erin slagen om net die coach te strikken die zo anders is dan andere coaches, maar overal wordt er met dezelfde kleine kern gewerkt en af en toe eens een uitzondering erin gegooid. Zelfs bij clubvoetbal zie je met grote regelmaat dezelfde wissels gebeuren en vaste spelers die er altijd instaan. Wilt niet zeggen dat er geen kritiek mag komen op wie die wissels en starters zijn voor de duidelijkheid. Ik vond het bijvoorbeeld ook raar om geen De Cuyper te brengen ipv Theate gisteren bij het wisselen.

Er is ook een Arbitrage topic, mss kunnen we daar verder filosoferen over de reis en de VAR?

Onomstotelijk bewijs dat het offside was!

Ja ik trek het niveau hier weer serieus omhoog 😎. Binnen enkele dagen die Oekrainers naar huis sturen! En dan aan de goede kant van de tabel vallen.

En dan kan alles!

Bijlagen

• IMG-20240623-WA0014.jpg
    IMG-20240623-WA0014.jpg
    31,3 KB · Weergaven: 10
Terug
Bovenaan