Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het wel, jaAls Roemenië en Slovakije gelijkspelen, zijn ze dan beiden niet altijd door ongeacht het resultaat van België - Oekraïne. Zij het dan als beste 3de, die met 4 punten volgens mij altijd door zullen gaan?

Ik vind dat best begrijpelijk want het is een noodgedwongen wissel, en opties waren De Cuyper of Debast. Met Debast heb je een verdedigender type, en we lagen op dat moment onder dus niet onlogisch om voor hem te kiezen.Ondanks dat het een onbegrijpelijke wissel was, is Debast wel goed ingevallen.
Dit wereldnieuws was even ondergesneeuwd![]()
Oeps! Plots blote vrouwenbenen in beeld bij interview Ruben Van Gucht
Grappig moment deze ochtend bij ‘Radio 2 Weekwatchers’ op VRT 1: tijdens een live-interventie tussen Ruben Van Gucht (37) en Anja Daems (56) komen er blote vrouwenbenen op een bed in beeld. Van Gucht vertoeft momenteel in Keulen voor de verslaggeving van het EK voetbal en is duidelijk niet...www.hln.be
Alsof De Cuyper niet kan verdedigen. Maar een CV RB gaan zetten en dan de huidige RB LB, terwijl er een perfect goede linksback op de bank zit…Ik vind dat best begrijpelijk want het is een noodgedwongen wissel, en opties waren De Cuyper of Debast. Met Debast heb je een verdedigender type, en we lagen op dat moment onder dus niet onlogisch om voor hem te kiezen.
Klopt, De Cuyper was de meest logische optie maar om de één of andere reden heeft Tedesco weinig vertrouwen in hem (net zoals Deila).Alsof De Cuyper niet kan verdedigen. Maar een CV RB gaan zetten en dan de huidige RB LB, terwijl er een perfect goede linksback op de bank zit…
Waarom hem dan ook die twee oefenmatchen laten spelen voor het EK?
Debast heeft geen ervaring op de rechtsback, wat zijn defensiever profiel voor een deel weer opheft. Als back ben je ook belangrijk voor het middenveld en de aanval, en door Debast in te brengen op rechts en Castagne tegen zijn voet naar links te schuiven, offer je eigenlijk twee flanken gewoon op. Dat is gewoon een domme beslissing.Ik vind dat best begrijpelijk want het is een noodgedwongen wissel, en opties waren De Cuyper of Debast. Met Debast heb je een verdedigender type, en we lagen op dat moment onder dus niet onlogisch om voor hem te kiezen.
Ik denk dat Debast onder Bobby al eens rechtsachter heeft gestaan, maar het blijft een rare wissel. Als je rechtsachter in de match zit moet je hem op zijn positie laten staan. Je moet ook vertrouwen durven geven en Debast is van hetzelfde niveau als De Cuyper.Debast heeft geen ervaring op de rechtsback, wat zijn defensiever profiel voor een deel weer opheft. Als back ben je ook belangrijk voor het middenveld en de aanval, en door Debast in te brengen op rechts en Castagne tegen zijn voet naar links te schuiven, offer je eigenlijk twee flanken gewoon op. Dat is gewoon een domme beslissing.
Je hebt op dat moment op links ook al Carrasco gebracht die veel meer defensief werk verricht dan Doku. Castange speelde een zeer goede match op rechts, laat die daar gewoon staan. Met dan links Carrasco en De Cuyper heb je twee evenwichtige flanken. Met Debast op rechts en Castange op links speel je met een handicap op de flanken.
Lijken ook te kort te zijn om Blanka haar benen te zijn.Dit wereldnieuws was even ondergesneeuwd

Ja dan moet je er niet meer over twijfelenLijken ook te kort te zijn om Blanka haar benen te zijn.
Ine Beyen zat trouwens ook in Keulen vandaag![]()
een werkrelatie of zoietsHeb je dan liever dat hij zijne Schwanzwurst nog eens per ongeluk op insta zet?Dit wereldnieuws was even ondergesneeuwd
Vind je de wissel van Mangala dan goed? Zo dom vind ik dat om in te zakken.Ik vind dat best begrijpelijk want het is een noodgedwongen wissel, en opties waren De Cuyper of Debast. Met Debast heb je een verdedigender type, en we lagen op dat moment onder dus niet onlogisch om voor hem te kiezen.