Général Zantas
Well-known member
De zwakste Duivel is toch echt wel zonder twijfel Tedesco.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het mirakel van Keulen
De ploeg die wil winnen zal sowieso moeten groeien. Nog geen enkel team heeft me twee matchen echt overtuigd, zelfs Spanje en Duitsland niet.Groeien in tornooi, komt bekend voor![]()
Zwakste duivel?Pff… Zwakste duivel voor mij, vaak slechte controles, te traag, te lomp…
Ruimte maken en zijn zwaar lijf zetten inderdaad, maar dat is wel het minste wat je mag verwachten van een kolos van 100kg…
Ik dacht dat ik de enige was...Haha hoe hard lijkt Mangala eigenlijk op Kevin Hart![]()

Zwakke duivels waren er vandaag niet. Ze hebben zich allemaal gegeven. Score had gewoon veel hoger moeten zijn
Verschil is wel dat je nu wint. Dat ze de goals maar houden voor laterMja dat begint wel problematisch te worden. Tegen Slovakije ook veel te veel "net niet" goals.
Lukaku en KDB waren zeker niet slecht. Lukaku heeft daar weer veel pech dat hij een paar mm buitenspel stond.
Je kan ook alles in het negatieve trekken. Roemenië heeft geen enkele match verloren in de voorrondes. Zelfs niet tegen Zwitserland. En ze begonnen met vol vertrouwen na die 3-0. België heeft dit vandaag gewoon goed aangepaktIk vind dat de RD zeker niet heel goed waren.
Vooral een zwakke tegenstander die de kansen niet afmaken.
Had zomaar anders kunnen aflopen
De afwerking kon beter, en ook een paar defensieve blunders. Gelukkig een goede match van Casteels.Mja dat begint wel problematisch te worden. Tegen Slovakije ook veel te veel "net niet" goals.
Nu ben ik uiterst benieuwd wat gij van de goal van De Bruyne gaat zeggen.Die bal is altijd voor de keeper daar. De enige manier hoe hij daar nog bij de bal zou kunnen, is door de fysieke integriteit van de keeper mee in gevaar te brengen.
Dit is gewoon een schoolvoorbeeld van wanneer je zou moeten beseffen om niet te moeten doorgaan op een keeper.
De afwerking kon beter, en ook een paar defensieve blunders. Gelukkig een goede match van Casteels.
De Duivels hebben wel met heel veel inzet gespeeld vond ik. Met een beetje geluk stond dat al 3-0 met de rust.