Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Pff… Zwakste duivel voor mij, vaak slechte controles, te traag, te lomp…
Ruimte maken en zijn zwaar lijf zetten inderdaad, maar dat is wel het minste wat je mag verwachten van een kolos van 100kg…
Zwakste duivel?
Ook al eens gelet hoe hij er vaak ook gewoon voor zorgt dat andere spelers kansen krijgen slimme tikjes, slim lopen, verdedigers aan de praat houden.
Heeft ook een zuivere assist, en maakt ook gewoon een knappe goal.

Er zitten er hier te zeggen dat we een goeie spits missen? Bizar, een spits moet meer doen dan alleen scoren. En op zich scoort hij ook 3 keer.

Ik vind dat de RD zeker niet heel goed waren.
Vooral een zwakke tegenstander die de kansen niet afmaken.
Had zomaar anders kunnen aflopen
Je kan ook alles in het negatieve trekken. Roemenië heeft geen enkele match verloren in de voorrondes. Zelfs niet tegen Zwitserland. En ze begonnen met vol vertrouwen na die 3-0. België heeft dit vandaag gewoon goed aangepakt

Mja dat begint wel problematisch te worden. Tegen Slovakije ook veel te veel "net niet" goals.
De afwerking kon beter, en ook een paar defensieve blunders. Gelukkig een goede match van Casteels.

De Duivels hebben wel met heel veel inzet gespeeld vond ik. Met een beetje geluk stond dat al 3-0 met de rust.

Die bal is altijd voor de keeper daar. De enige manier hoe hij daar nog bij de bal zou kunnen, is door de fysieke integriteit van de keeper mee in gevaar te brengen.

Dit is gewoon een schoolvoorbeeld van wanneer je zou moeten beseffen om niet te moeten doorgaan op een keeper.
Nu ben ik uiterst benieuwd wat gij van de goal van De Bruyne gaat zeggen.

Terug
Bovenaan