Groeien in tornooi, komt bekend voorVeel te veel kansen weggeven en veel te moeilijk om zelf te scoren en dat tegen Roemenie en Slovakije nee erg ver zal dit Belgie wel niet geraken maar goed. Dan maar rekenen dat we groeien in dit toernooi.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groeien in tornooi, komt bekend voorVeel te veel kansen weggeven en veel te moeilijk om zelf te scoren en dat tegen Roemenie en Slovakije nee erg ver zal dit Belgie wel niet geraken maar goed. Dan maar rekenen dat we groeien in dit toernooi.

Afgekeken van Depay en Simons zeker?
Vercauteren says no…Zet zijn flutvorm van vorige match verder. Niet te doen gewoon...
Ik zou graag CDK nog zien.
Zet zijn flutvorm van vorige match verder. Niet te doen gewoon...
Ik zou graag CDK nog zien.
KloptHebben al 3 wisselmomenten gehad, dus ik denk niet dat dat nog gaat.
Volgende match misschien Bakayoko ipv Trossard.
5 wissels toch…??Hebben al 3 wisselmomenten gehad, dus ik denk niet dat dat nog gaat.
Volgende match misschien Bakayoko ipv Trossard.
Ja maar je mag maar 3 wisselmomenten nemen. België heeft die gehad5 wissels toch…??
Ja dat mag ook gezegd worden, wereld van verschil met die Turk.Wel nog eens een goeie ref.
In 3 wisselmomenten.5 wissels toch…??
Klopt. Enkel doelpunt ontbreektLukaku speelt hier toch echt gewoon een heel sterke match. Maakt veel ruimte, zet sterk zijn lijf en een assist.
Klopt. Jammer van die bal nu net maar hij zit ook kapot gok ik.Klopt. Enkel doelpunt ontbreekt
Pff… Zwakste duivel voor mij, vaak slechte controles, te traag, te lomp…Lukaku speelt hier toch echt gewoon een heel sterke match. Maakt veel ruimte, zet sterk zijn lijf en een assist.
Lukaku is op. Logisch ookGast ge moet die altijd vroeger meegeven en De Bruyne staat alleen voor doel.
Zwakke duivels waren er vandaag niet. Ze hebben zich allemaal gegeven. Score had gewoon veel hoger moeten zijnPff… Zwakste duivel voor mij, vaak slechte controles, te traag, te lomp…
Ruimte maken en zijn zwaar lijf zetten inderdaad, maar dat is wel het minste wat je mag verwachten van een kolos van 100kg…