Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Als Trossard (tweemaal) meteen crosst naar de tweede paal, hebben Debruyne en Carrasco maar binnen te leggen. Maar als hij zelf moet trappen, dan past hij naar Lukaku die half gedekt stond. :wallbash: Exemplarisch voor de match, constant foute keuzes in en rond de box. Jammer, want de score had véél hoger kunnen/moeten oplopen.

Veel te veel egoïsme en te late passes bij counters. Die laatste 2 van Trossard op carassco en lukaku naar de bruyne... om de haren van uit te trekken...

Als trossard zo speelt volgende match omdat hij Lukebakio vervangt pfff

Als Trossard (tweemaal) meteen crosst naar de tweede paal, hebben Debruyne en Carrasco maar binnen te leggen. Maar als hij zelf moet trappen, dan past hij naar Lukaku die half gedekt stond. :wallbash: Exemplarisch voor de match, constant foute keuzes in en rond de box. Jammer, want de score had véél hoger kunnen/moeten oplopen.
Idd als hij moest passen schiet hij zelf en als hij moet schieten dan passt hij… toch meerdere capitale blunders snel achter elkaar

Aanvallers hebben uiteindelijk allemaal een goeie match gespeeld, Trossard een beetje hetzelfde probleem als Lukebakio, de laatste actie net niet goed genoeg. Beetje het geval geweest bij iedereen eigenlijk, we hadden hier veel meer moeten scoren. Middenveld in balbezit een wereld van verschil ten opzichte van maandag, dat was vandaag wat het moest zijn. In balverlies was het zeker de tweede helft toch weer minder.

Castagne een zeer sterke match gespeeld, Casteels houdt ons recht. Theate niet veel over te zeggen, Faes kwam veel te veel aan de bal en defensief toch een paar keer de mist in, Vertonghen had ook weer zijn obligatoire brainfart, maar verder wel ok.

Alleen Tedesco weer hé, het is echt wraakroepend hoe je Theate gaat wisselen voor Debast om dan Castagne naar rechts te brengen en zo twee flanken in gevaar brengt. Vreselijke beslissing en tekenend voor de incompetentie van deze coach.

Voor mij ook weer duidelijk dat als je België wilt kloppen, je hoog druk moet zetten. Die korte periodes dat Roemenië dat deed, zag je ons meteen in de problemen komen.

Trossard speelt met te weinig vertrouwen. Toch zou ik hem durven laten starten tegen Oekraïne als rechtsbuiten tegenover Zinchenko.

Zeker , maar in voetbal telt het aantal kansen niet , enkel het aantal goals.
Nee maar ja, je moet kansen hebben om goals te maken. En dan uw kansen kunnen afmaken.
Er waren toch een paar kansen die er heel dicht bij zaten. Dit is natuurlijk nog maar Roemenië, tegen Frankrijk ofzo ga je minder kansen hebben.

Trossard speelt met te weinig vertrouwen. Toch zou ik hem durven laten starten tegen Oekraïne als rechtsbuiten tegenover Zinchenko.
Lukebakio heeft vandaag alvast niet bewezen dat hij moet starten ipv Trossard (+sowieso geschorst). Ik verwacht wel niet hij plots Bakayoko gaat brengen nu dus Trossard zal wel starten zeker? :unsure:

Ook niet vergeten wat een weergaloze eerste helft Tielemans gespeeld heeft.

Naast zijn goal vooral de snelheid in passing naar voor, en dat constant jagen.

Veel te veel egoïsme en te late passes bij counters. Die laatste 2 van Trossard op carassco en lukaku naar de bruyne... om de haren van uit te trekken...

Als trossard zo speelt volgende match omdat hij Lukebakio vervangt pfff

Even vaak gewoon te weinig egoïsme. Ze maakten vooral vaak de foute keuze, zelfs De Bruyne.

Nu goed, dit was al een héél stuk beter. Maar te veel met kansen gemorst, en te vaak gevaarlijk spel achterin. Benieuwd of het niveau toch nog wat omhoog kan tegen Oekraïne.

Als Roemenië en Slovakije gelijkspelen, zijn ze dan beiden niet altijd door ongeacht het resultaat van België - Oekraïne. Zij het dan als beste 3de, die met 4 punten volgens mij altijd door zullen gaan?

Terug
Bovenaan