Général Zantas
Well-known member
vrij saaie match met Qatar dat de bus parkeert en Zwitserland dat er niet doorkomt. Die Hydration breaks zorgen ook nog eens voor extra tempo onderbrekingen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vrij saaie match met Qatar dat de bus parkeert en Zwitserland dat er niet doorkomt. Die Hydration breaks zorgen ook nog eens voor extra tempo onderbrekingen.
ik snap Qatar niet, die zijn hier antivoetbal aan't brengen alsof ze wanhopig dat punt willen binnen houden, maar die zijn dan blijkbaar vergeten dat ze achter staan?
en Zwitserland dat ondanks alle kansen totaal niet overtuigd. heel weinig kansen dat je echt denkt dat ze erin zouden gaan.

Aha, hun tactiek loont!ik snap Qatar niet, die zijn hier antivoetbal aan't brengen alsof ze wanhopig dat punt willen binnen houden, maar die zijn dan blijkbaar vergeten dat ze achter staan?
en Zwitserland dat ondanks alle kansen totaal niet overtuigd. heel weinig kansen dat je echt denkt dat ze erin zouden gaan.
ze zijn hier komen lezen, daarmeeAha, hun tactiek loont!

Ik doe het ook niet goed, enkel die van de VS juist gehad. Deze fout hebben is wel geen schande, dit gaat bijna niemand goed hebben.'k Sta laatste in de vrienden pronostiek.
Waren niet per sé slecht vorige keer de Swishen.
Ferme invalbeurt van die linksachter. Denk 3 passes, 3x slecht en dan dat kopduel ook verloren...Zwitserse verdediger zijn en dan denken in de laatste minuut, ik spring een keertje niet mee.
Wat ging er in die man's hoofd om?