[Groep B] Canada, Bosnië en Herzegovina, Qatar, Zwitserland

vrij saaie match met Qatar dat de bus parkeert en Zwitserland dat er niet doorkomt. Die Hydration breaks zorgen ook nog eens voor extra tempo onderbrekingen.

ik snap Qatar niet, die zijn hier antivoetbal aan't brengen alsof ze wanhopig dat punt willen binnen houden, maar die zijn dan blijkbaar vergeten dat ze achter staan?
en Zwitserland dat ondanks alle kansen totaal niet overtuigd. heel weinig kansen dat je echt denkt dat ze erin zouden gaan.

vrij saaie match met Qatar dat de bus parkeert en Zwitserland dat er niet doorkomt. Die Hydration breaks zorgen ook nog eens voor extra tempo onderbrekingen.

De laatste break lijkt er precies toch voor te zorgen dat Qatar hun bus in 1e heeft gekregen ze bouwen zowaar aanvallen op.

ik snap Qatar niet, die zijn hier antivoetbal aan't brengen alsof ze wanhopig dat punt willen binnen houden, maar die zijn dan blijkbaar vergeten dat ze achter staan?
en Zwitserland dat ondanks alle kansen totaal niet overtuigd. heel weinig kansen dat je echt denkt dat ze erin zouden gaan.

Doelpunten saldo. De beste 3es gaan ook door als je daar bij wilt zijn krijg je liever geen 5-0 op je dak.

je hebt volgens mij meer kans om bij de beste derdes te zijn als je een punt pakt, en da's hier best wel mogelijk bij een scherpe counter

Aha, hun tactiek loont!

Hahaha, een ongelooflijk slappe tweede helft om dan gelukkig aan het einde een leuk excuusdoelpunt te krijgen voor de toeschouwer, en vieren voor Qatar =)

Eén van de leukere uitslagen dit wk gegarandeerd al, als Zwitserland zijnde zo ontstellend zwak spelen in de tweede helft dan verdien je het deksel op die neus.

Zwitserse verdediger zijn en dan denken in de laatste minuut, ik spring een keertje niet mee.

Wat ging er in die man's hoofd om?

'k Sta laatste in de vrienden pronostiek.
Waren niet per sé slecht vorige keer de Swishen.
Ik doe het ook niet goed, enkel die van de VS juist gehad. Deze fout hebben is wel geen schande, dit gaat bijna niemand goed hebben.

Ja, dit is waarom je moet zoeken naar de tweede natuurlijk. Ze hebben zich in slaap gevoetbald, en als je maar 1-0 voorstaat kan het altijd zomaar eventjes 1-1 worden. Dat is voetbal natuurlijk.

Niet efficiënt genoeg, niet nadrukkelijk genoeg gezocht naar de tweede in de tweede helft. Te veel de mentaliteit denk ik dat het een oefenwedstrijdje of een wedstrijdje op training was denk ik.

Qatar wel beter dan Zuid-Afrika denk ik maar die lat lag wel laag.

Ik denk dat Qatar beter kan maar misschien te veel angst of respect had voor de tegenstander en te veel de instructies om naar achter te lopen en en de bus te parkeren. Maar goed, als je dat niet doet dan wint Zwitserland misschien met 3-0/4-0.

Zwitserland toch een beetje in vieze papieren als ze hier ook niet winnen, dan is het echt van moeten tegen Canada en dan speel je de Canadezen toch wel in de kaart met hun snelheid voorin.

Terug
Bovenaan