[Groep A] Mexico, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Tsjechië

Zuid-Afrika toch wel dé verrassing van gisteren. Straf. Maar den Hugo doet het toch maar! Tegen Canada ook niet kansloos nu.

WK leeft overal hoor.

Uiteraard maar hit anders hier. Ik was persoonlijk vergeten dat ZA was na hele dag reizen. Zit in Airbnb in appartements blok in Joburg. Kwam wakker door al het lawaai. Kleren aangedaan en gewoon bij mijn buren dat ik nooit heb eerder ontmoet gekeken :). Kinderen en familie lag te slapen ik bij de buren black labels drinken.

Met negatief doelsaldo lijkt me die kans klein, maar je hebt gelijk. Mathematisch kan het nog.
Staan alleszins al boven Schotland

Dus nog 3 andere

In de groep van Ecuador moet ofwel zij van Duitsland ofwel Curacao van Ivoorkust winnen (anders blijven ze daar staan met 1 puntje en een gelijkspel is niet voldoende)

Bij ons mag Egypte ook niet winnen van Iran

Spanje mag ook niet winnen van Uruguay

Senegal en Irak hebben elk 0 punten nu. Senegal op -3, moeten wel tegen elkaar

En DR Congo zal ook moeten winnen van Oezbekistan

Bij Algerije - Oostenrijk mag Algerije ook niet verliezen

Normaal gezien zal Zuid-Korea er wel bij zijn. Al wordt het wellicht wel krap.

Die zullen wellicht dan uitkomen tegen de groepswinnaar van onze groep. Ik neem aan dat dan Egypte zal zijn. (en dan vervolgens VS of Bosnië). Dus er is nog altijd wel iets mogelijk voor de Zuid-Koreanen.

Met negatief doelsaldo lijkt me die kans klein, maar je hebt gelijk. Mathematisch kan het nog.
Dit was voor de groepsfase berekend.

HLaiz9gWgAEcFp5

Staan alvast boven Schotland met 3 punten en -3 GD dus moeten nog drie andere ploegen achter zich laten. Zie toch nog heel wat mogelijkheden daarvoor in de verschillende groepen.

Wel ferm dat Mexico 9 op 9 haalt zonder tegendoelpunt. Zwakkere groep of niet.

Maar Mexico kennende, liggen die er volgende ronde gewoon uit natuurlijk :unsure:

Zuid-Afrika tweede :laugh:

Fantastisch voor Hugo Broos natuurlijk, het is hem van harte gegund, maar dat zegt toch al voldoende over het niveau van deze groep.

Terug
Bovenaan