brandon
Well-known member
Da's voor het "Groep B" - topic denk ikOok lang niet meer het goede Zwitserland van enkele jaren terug, heb ik me toch aan mispakt bij de voorspellingen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's voor het "Groep B" - topic denk ikOok lang niet meer het goede Zwitserland van enkele jaren terug, heb ik me toch aan mispakt bij de voorspellingen.

Zuid Afrika wint van Zuid Korea en gaat als 2e naar de volgende ronde
Z-K uitgeschakeld![]()
Was een leuk feestje wel vannacht. Niveau is gene vetten maar leeft echt wel hier.
WK leeft overal hoor.
. Kinderen en familie lag te slapen ik bij de buren black labels drinken.
.Zuid-Korea is nog niet per se uitgeschakeld, kunnen nog als beste derde door.Zuid Afrika wint van Zuid Korea en gaat als 2e naar de volgende ronde
Z-K uitgeschakeld![]()
Zuid-Korea is nog niet per se uitgeschakeld, kunnen nog als beste derde door.
Staan alleszins al boven SchotlandMet negatief doelsaldo lijkt me die kans klein, maar je hebt gelijk. Mathematisch kan het nog.
Dit was voor de groepsfase berekend.Met negatief doelsaldo lijkt me die kans klein, maar je hebt gelijk. Mathematisch kan het nog.
Mexico heeft dan ook een zwakke generatie, zou niet meer dan logisch zijn als ze eruit gaan tegen de eerste deftige tegenstander die ze tegenkomenWel ferm dat Mexico 9 op 9 haalt zonder tegendoelpunt. Zwakkere groep of niet.
Maar Mexico kennende, liggen die er volgende ronde gewoon uit natuurlijk![]()