Andere Gratis Filament 3D-printer 1.75mm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
07/01/2023 12:00

Mulle

Member
Wevelgem
iTrader: 100% (185/185)
Algemene informatie/specificaties
Gratis filament voor 3D printer - alles of niets (is voor de 1ste die het gratis wenst)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Wevelgem
Ik ben wat aan het opruimen en heb nog filament liggen die ik niet meer ga gebruiken.
Indien iemand interesse, dan kan dit gratis afgehaald worden. Anders gaat dit naar het containerpark.

Opgelet:
Het is het volledige lot of het is niets.

Het lot bevat:
- 4 x sealed spoelen van 123-3d (2 jaar oud)
- 7 x gebruikte spoelen van 123-3D (2 jaar geleden geopend)
- 2 x gebruikte spoelen van Real (2 jaar geleden geopend)
- 3 x gebruikte spoelen van PrimaSelect (3-4 jaar geleden geopend)
Zie foto's OneDrive: https://1drv.ms/u/s!AswZhJTTIPgop-wBiSEv3xbzCzmNyw?e=WP4Xl5

Omdat het nog redelijk zwaar is, is er enkel afhaling mogelijk.
 
Heb wel interesse echter moet het direct weg ? Ben van dendermonde en kom niet direct je omgeving uit.
In de 2de helft van januari ga ik naar het containerpark. Indien nog niet weg, gaat dit mee.
Indien dit niet lukt voor u, kan je dit laten weten zodat ik kan afspreken met Bramstep?

Ik kom het heel graag ophalen (ben van Kortrijk). Laat maar weten hoe je wil afspreken :)
Ik wacht eerst op antwoord van Desert, afhankelijk van zijn antwoord kan er afgesproken worden.
 
In de 2de helft van januari ga ik naar het containerpark. Indien nog niet weg, gaat dit mee.
Indien dit niet lukt voor u, kan je dit laten weten zodat ik kan afspreken met Bramstep?


Ik wacht eerst op antwoord van Desert, afhankelijk van zijn antwoord kan er afgesproken worden.
ik stuur u pb
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan