Draadloze camera's op batterijen : Arlo 4 camera's + base station (1ste generatie)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
11/04/2022 10:00

Mulle

Member
Wevelgem
iTrader: 100% (185/185)
Algemene informatie/specificaties
Netgear Arlo Home HD-camera's : minimum €25 / meeneem €75
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Wevelgem
Te koop wegens 2 jaar niet meer gebruikt en omgeschakeld naar vaste camera's.

Het gaat om de 1ste generatie aangekocht op 29 december 2015.
De camera's werken op batterijen (4 x 123). Tip: koop deze niet in de winkel maar online. Online kan je er 4 kopen voor de prijs van 1 in de winkel.

Ik heb alles nog eens getest + alles up to date met de laatste firmware.

De camera's kunnen perfect buiten gemonteerd worden. 1tje heeft altijd buiten gehangen waardoor de kleur heel wat verschillende is dan deze binnen.

Wat zit er in het pakket:
- Base station + adapter
- 4 Arlo HD-camera's (weather proof)
- Nog 4 werkende batterijen (op de foto's staan er 12, 8 ervan zijn leeg en worden niet mee geleverd)
- Enkele houders + pluggen

Foto's te vinden op de OneDrive share

Als alles perfect werkt bied ik €75 incl
Ik heb vandaag alles getest en alles werkt nog. Enkel heb ik elke camera apart getest wegen maar 4 goede batterijen.
2 jaar geleden alles werkend verwijderd en overgeschakeld naar Eufy. Onlangs overgeschakeld naar bekabeld wegens het beu zijn regelmatig de batterijen te vervangen/opladen + door recente werken overal ethernet voorzien.

Camera's vroegen ook voor een firmware update en dit is bij alle 4 perfect verlopen.

Bij het toevoegen van het base station heb ik deze wel eerst moeten resetten door 10 seconden op de reset achteraan te drukken terwijl spanning aan was. Deze is opnieuw uit mijn account verwijderd + reset uitgevoerd. Allemaal getest via GSM.

Indien er toch problemen zijn die ik over het hoofd heb gezien, laat dit mij weten via pm of e-mail dat ik door zal geven. Dan kan dit verder geregeld worden. Ik wil geen zaken verkopen die niet in orde zijn tenzij vermeld voor de verkoop doorgaat.

1 camera heeft altijd buiten gehangen en is geel verkleurd terwijl de andere nog mooi wit zijn. Op de foto's is dit wel moeilijk te zien. Het is de rechter camera op de foto. De camera is ook veel matter van look. Ook het klepje om de batterijen te openen is wat stroever geworden van deze camera. De andere hebben steeds binnen gebruikt geweest.

Bewegingen werden ook gedetecteerd door alle 4 de camera's.

Ik ga akkoord met de prijs. Indien je ook akkoord gaat met mijn extra informatie. Gelieve dit te laten weten. Dan stuur ik pm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan