Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ticketmaster biedt nu zelf ook doorverkooptickets aan. Iets veiliger, geen voorstander want het is ticketmaster maar zo kunnen ze u ook niet liggen hebbenIk vind het nog altijd geen interessante affiche. Zou Maiden nog eens willen zien maar dan zou ik op Ticketswap al een ticket moeten gaan zoeken ...
Is de zaterdag van Jera On Air niets voor jou?Ticketmaster biedt nu zelf ook doorverkooptickets aan. Iets veiliger, geen voorstander want het is ticketmaster maar zo kunnen ze u ook niet liggen hebben

Er zijn net terug tickets voor de donderdag van Rock Werchter. Dus ik zie Fontaines, Amyl, Deftones en Emily Park.Is de zaterdag van Jera On Air niets voor jou?
Wel wilde combo daar, Turnstile + Knocked Loose en daar dan Denzel Curry tussen. Hoe dan ook alles kapot in de moshpit bij alle shows.
Betere manier gevonden. De school van mijn dochter zocht nog vrijwilligers. Dus ik ga donderdag van 8 tot 14 helpen op de camping en dan zit ik nadien gratis op het festival.Ticketmaster biedt nu zelf ook doorverkooptickets aan. Iets veiliger, geen voorstander want het is ticketmaster maar zo kunnen ze u ook niet liggen hebben

Top plan. Up the Irons!Betere manier gevonden. De school van mijn dochter zocht nog vrijwilligers. Dus ik ga donderdag van 8 tot 14 helpen op de camping en dan zit ik nadien gratis op het festival.![]()
Denk dat het deze niet wordt (al zou ik het wel tof vinden maar vind het anders zonder Flint), zouden dan 4 dagen na elkaar optreden,is dat niet teveel van het goede?The Prodigy blijft hangen als potentiële headliner nadat ze op die gelekte poster stonden en die tot nu toe redelijk klopte. Dag erna spelen ze in Duitsland.

Ik zou ook voor donderdag of zaterdag gaan. Vrijdag is een mindere maar met Knocked Loose hebben ze de band met de beste hardcore plaat van het moment en met Blood Incantation de band met de beste death metalplaat, die hun zaalshows zijn ook hopeloos uitverkocht, dus daar spelen ze het wel slim. Wat is Slipknot nog waard vandaag?Gvd Flogging Molly cancelt!
Behemoth erbij op vrijdag zodat die dag dus nog steeds mijlenver onder de rest zit qua affiche.
Donderdag is nog steeds de beste dag. Zaterdag en Zondag zijn zeker ok maar nu ook niet echt wauw, ook de podiumindeling steekt me wat tegen. Een keer de optelsom gemaakt:
wil ik (écht) zien:
14 (8) op donderdag
6 (3) op vrijdag
12 (5) op zaterdag (toch meer "we zijn hier nu toch" bands dan ik initieel dacht)
10 (7) op zondag
Soit, blij met mijn donderdagticket. Ik overweeg, vooral op zatte avonden, nog wel te upgraden naar een combi maar ik zou er nog altijd niet echt mee inzitten om enkel de eerste dag te gaan.
Slipknot blijft toch een appeal hebben? Die gaan ook geen 10j meer verder doen denk ikIk zou ook voor donderdag of zaterdag gaan. Vrijdag is een mindere maar met Knocked Loose hebben ze de band met de beste hardcore plaat van het moment en met Blood Incantation de band met de beste death metalplaat, die hun zaalshows zijn ook hopeloos uitverkocht, dus daar spelen ze het wel slim. Wat is Slipknot nog waard vandaag?
De helft zit er nu al niet meer bijSlipknot blijft toch een appeal hebben? Die gaan ook geen 10j meer verder doen denk ik
En dan? Slipknot blijft live toch steengoed vind ik.De helft zit er nu al niet meer bij