Graspop Metal Meeting 2025

Ik vind het nog altijd geen interessante affiche. Zou Maiden nog eens willen zien maar dan zou ik op Ticketswap al een ticket moeten gaan zoeken ...

Ticketmaster biedt nu zelf ook doorverkooptickets aan. Iets veiliger, geen voorstander want het is ticketmaster maar zo kunnen ze u ook niet liggen hebben
Is de zaterdag van Jera On Air niets voor jou? :unsure:

Wel wilde combo daar, Turnstile + Knocked Loose en daar dan Denzel Curry tussen. Hoe dan ook alles kapot in de moshpit bij alle shows.

Is de zaterdag van Jera On Air niets voor jou? :unsure:

Wel wilde combo daar, Turnstile + Knocked Loose en daar dan Denzel Curry tussen. Hoe dan ook alles kapot in de moshpit bij alle shows.
Er zijn net terug tickets voor de donderdag van Rock Werchter. Dus ik zie Fontaines, Amyl, Deftones en Emily Park.

Knocked Loose: zie ik eind maart.
Turnstile: op Werchter 3 jaar geleden de wei zien omverblazen, als ze met nieuw materiaal afkomen wil ik ze nog wel eens zien.

Langs andere kant: Deafheaven en Refused deze maand ontdekt, het kietelt wel, dus misschien.

Momenteel ben ik werk aan het zoeken in Madrid om naar daar te verhuizen dus ik koop sws alles wat met de rem op deze tijd. Maar de combo Fontaines en Amyl kan ik niet laten liggen.

Laatst bewerkt:
The Prodigy blijft hangen als potentiële headliner nadat ze op die gelekte poster stonden en die tot nu toe redelijk klopte. Dag erna spelen ze in Duitsland.
Denk dat het deze niet wordt (al zou ik het wel tof vinden maar vind het anders zonder Flint), zouden dan 4 dagen na elkaar optreden,is dat niet teveel van het goede?

Als ze nog een konijn uit hun hoge hoed willen toveren qua surprise and big name is mijn gok System of a down.
Misschien zelfs exclusive performance zoals ze Machine Head hebben gehad paar jaar geleden.
Kleine kans dat het zo gaat zijn maar het kan toch niet altijd sabaton of Within temptation zijn.
We zullen wel zien zeker.

Hopla, vrijdag ticket ook in de pocket (na zaterdag). Beetje duur zo, maar ach 4 dagen lukt niet, en veel bands die ik zeer graag wil zien op die 2 dagen! :cheer:

Gvd Flogging Molly cancelt!
Behemoth erbij op vrijdag zodat die dag dus nog steeds mijlenver onder de rest zit qua affiche.
Donderdag is nog steeds de beste dag. Zaterdag en Zondag zijn zeker ok maar nu ook niet echt wauw, ook de podiumindeling steekt me wat tegen. Een keer de optelsom gemaakt:

wil ik (écht) zien:
14 (8) op donderdag
6 (3) op vrijdag
12 (5) op zaterdag (toch meer "we zijn hier nu toch" bands dan ik initieel dacht)
10 (7) op zondag

Soit, blij met mijn donderdagticket. Ik overweeg, vooral op zatte avonden, nog wel te upgraden naar een combi maar ik zou er nog altijd niet echt mee inzitten om enkel de eerste dag te gaan.

Laatst bewerkt:
Gvd Flogging Molly cancelt!
Behemoth erbij op vrijdag zodat die dag dus nog steeds mijlenver onder de rest zit qua affiche.
Donderdag is nog steeds de beste dag. Zaterdag en Zondag zijn zeker ok maar nu ook niet echt wauw, ook de podiumindeling steekt me wat tegen. Een keer de optelsom gemaakt:

wil ik (écht) zien:
14 (8) op donderdag
6 (3) op vrijdag
12 (5) op zaterdag (toch meer "we zijn hier nu toch" bands dan ik initieel dacht)
10 (7) op zondag

Soit, blij met mijn donderdagticket. Ik overweeg, vooral op zatte avonden, nog wel te upgraden naar een combi maar ik zou er nog altijd niet echt mee inzitten om enkel de eerste dag te gaan.
Ik zou ook voor donderdag of zaterdag gaan. Vrijdag is een mindere maar met Knocked Loose hebben ze de band met de beste hardcore plaat van het moment en met Blood Incantation de band met de beste death metalplaat, die hun zaalshows zijn ook hopeloos uitverkocht, dus daar spelen ze het wel slim. Wat is Slipknot nog waard vandaag?

De combinatie van iemand uit de vriendengroep die zijn combi verkocht en het compleet ontbreken van enige ruggengraat bij mij zorgt ervoor dat ik een donderdagticket in de aanbieding heb!

Any takers? Face value uiteraard.

Ik zou ook voor donderdag of zaterdag gaan. Vrijdag is een mindere maar met Knocked Loose hebben ze de band met de beste hardcore plaat van het moment en met Blood Incantation de band met de beste death metalplaat, die hun zaalshows zijn ook hopeloos uitverkocht, dus daar spelen ze het wel slim. Wat is Slipknot nog waard vandaag?
Slipknot blijft toch een appeal hebben? Die gaan ook geen 10j meer verder doen denk ik

Ik ga vrijdag en zaterdag. Zéér veel zin in!

Vrijdag wil ik al zeker zien (in volgorde van must see): Blood Incantation, Spectral Wound, Behemoth, Opeth, Knocked Loose, Jinjer, Polaris, Northlane. Zal wellicht wel overlap bij zitten.

Zaterdag zeker zien (in volgorde van must see naar stukje meepikken): Amenra, Dodheimsgard, Lorna Shore, Primordial, Spiritbox, Imminence, Cattle Decapitation, Whitechapel, Brutus, NIN, Soulfly, Sylosis.

Nog tips van bands die ik zeker moet zien (rekening houdende mijn voorkeuren qua genre hierboven)?

Pfoeh
Paradise Lost vs Terror
Iron Maiden vs Carcass vs Stick To Your Guns
Lagwagon vs Hatebreed
The Ghost Inside vs Orange Goblin
Dethklok vs Slipknot
Sylosis vs Unto Others
Primordial vs Soulfly
Lorna Shore vs Cattle Decapitation
Fit For An Autopsy vs Power Trip
Savatage vs Currents
Judas Priest vs King Diamond

Over het algemeen logische overlappingen aangezien het compleet verschillende genres zijn en ik gewoon pech heb maar Lorna Shore vs Cattle Decapitation en Judas Priest vs King Diamond snap ik wel hoegenaamd niet. Dat is 2 keer quasi dezelfde fanbase.

Terug
Bovenaan