Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem! Wij gaan daar ook voor de eerste keer dit jaar een huisje huren.Combi en metalpark: check!

ik doe het nu al sinds 2016 denk ik. Zijn prijs zeker waard. Ok je bent wel even onderweg, en ik vertrek graag op tijd zodat ik zeker tijdig ben op het festival zelf. Maar zelfs al zit je maar om 5u in je bed.. als je deftig kan slapen tot 10u, goeie douche pakken en iets deftigs kan eten dan is dat een serieuze surplus.Idem! Wij gaan daar ook voor de eerste keer dit jaar een huisje huren.![]()
Ticket gekocht voor de vrijdag maar ik had ook wel liever Iowa gehad. De setlist van de Here Comes The Pain tour vind ik een pak minder.Heb wat hetzelfde gevoel: Slipknot ja de rest van die dag nee. Met Iowa hadden ze mij wel nog over de streep getrokken
Ik reken altijd op een uur om zeker te zijn (toekomen aan de shuttles en op terrein stappen). Vaak gaat het vlotter en zijn er zeker voldoende bussen.Ja, 't is natuurlijk ook voor een ganse week. Je kan op maandagnamiddag (of dinsdag/woensdag) al rustig installeren, dat is ook wel een voordeel. Geen stress om een goed plekje op de campingwei te bemachtigen en een goede nachtrust.
Rijden die shuttles eigenlijk frequent? Ik hoop idd dat we ook op niet te ver wandelen zitten.

Miljaar.NIN headliner op zaterdag. Tof wel, al moet ik ze nog wat meer luisteren. Interessante band.

Sarcasm?Ah, die groep die Hurt coverde!

*Triggered*Ah, die groep die Hurt coverde!
Ah fuck, ik was nog even aan het wachten om een ticket voor donderdag te bestellen.Donderdag was te voorspellen. Iron Maiden verkoopt elke keer uit, tot spijt van alle klagers.
Is ook de enige dag dat ik ga gaan want de rest vd affiche zuigt de stenen uit de grond. Ik moet meer zien op donderdag dan op vrij-za-zo samen.
Heel misschien dat ik zaterdag nog ga om mijn vriendin een plezier te doen (grote fan van Korn en Lorna Shore) maar ik vind het zelf, ook al is het de beste vd 3 resterende, zijn geld ni 100% waard.
Tenzij de resterende 30 namen echt wel killer zijn gaat het de eerste keer sinds lang (ik gok 2006) zijn dat ik geen combi doe in Dessel.