Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Doet me wel twijfelen om zatedag niet ook te gaan.
Soit, de andere bands afwachten en zien of er dan nog combi's zijn moest dat de moeite worden, al hoop ik eigenlijk van niet.
Met de streamings tegenwoordig . Moet de inkomsten van bands van ergens komen . ((Daarnaast nog wa merchandise)
Men wil hun faveriete bands zien .Maar ervoor betalen hmmmm.
The Prodigy blijft hangen als potentiële headliner nadat ze op die gelekte poster stonden en die tot nu toe redelijk klopte. Dag erna spelen ze in Duitsland.
Ivm Ticketswap: altijd kijken naar welke zaal. Ab werkt heel nauw samen met ticketswap: het moment dat je een ticket via ticketswap koopt krijg je een nieuw op jouw naam en wordt het oorspronkelijk ticket gedeactiveerd.
Ticketmaster/livenation doet dat niet en dan kunnen ze u wel eens liggen hebben. Ondertussen hebben ze daar wel zelf de service doorverkooptickets waar je via ticketmaster zelf kan doorverkopen.
Ik weet het, maar laten we zeggen dat ik wel wat moet zien dat ik ook niet teveel dagen mijn vrouw alleen achterlaat met 2 zeer jonge kindjes dus festivaldagen dragen momenteel sowieso mijn voorkeur weg dan in plaats van veel losse concerten.
Die vrijdag vind ik nu zelfs beter dan de zaterdag. Ticket te vroeg gekocht dus, al valt dit misschien nog wel te swappen eens uitverkocht.
Of dus effectief 2 dagen gaan (m'n vrouw leek niet helemaal weigerachtig toen ik het idee gisteren op tafel gooide), maar in m'n vriendengroep die zaterdag al meegaan blijft het verdacht stil toen ik het idee opperde. Het is wel wat duur natuurlijk 2 losse dagen gaan.