Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Ik heb madam ook moeten uitleggen dat er voor Kathleen nog een Kelly in K3 zat dus ik vrees van nietSarcasm?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb madam ook moeten uitleggen dat er voor Kathleen nog een Kelly in K3 zat dus ik vrees van nietSarcasm?![]()

Ook naar de ziggo domeMiljaar.![]()
Ook naar de ziggo dome

Meerwaarde van dit bericht? Graag iets toevoegen aan de discussie en niet zomaar youtubelinks posten zonder betekenis.
Had NIN op de dag van Blood Incantation en Knocked Loose gestaan...28 nieuwe namen
![]()
28 nieuwe namen voor #GMM25 | Graspop Metal Meeting 2025
www.graspop.be
Knocked Loose nog altijd niet uitverkocht in de AB. Ergens wil ik dat ook niet, want die pitts worden loco.Had NIN op de dag van Blood Incantation en Knocked Loose gestaan...

Voor 66 euro heb je Knocked Loose in de AB en Blood Incantation in Trix als ticketswap u gezind is.Heb al een ticket voor zaterdag maar ondertussen vind ik vrijdag ook zéér interessant: Blood Incantation, Opeth, Knocked Loose en Polaris erbij! Jinjer, Northlane en Spectral Wounds waren er al.
Pfff, misschien maar 2 dagen proberen te gaan dan?![]()
The Prodigy blijft hangen als potentiële headliner nadat ze op die gelekte poster stonden en die tot nu toe redelijk klopte. Dag erna spelen ze in Duitsland.Ticketswap, nooit meer achter vorig jaar Graspop.
Ik ga de vrijdag. Iemand een gok welke headliner ze nog gaan aankondigen?
Ivm Ticketswap: altijd kijken naar welke zaal. Ab werkt heel nauw samen met ticketswap: het moment dat je een ticket via ticketswap koopt krijg je een nieuw op jouw naam en wordt het oorspronkelijk ticket gedeactiveerd.Ticketswap, nooit meer achter vorig jaar Graspop.
Ik ga de vrijdag. Iemand een gok welke headliner ze nog gaan aankondigen?
Ik weet het, maar laten we zeggen dat ik wel wat moet zien dat ik ook niet teveel dagen mijn vrouw alleen achterlaat met 2 zeer jonge kindjes dus festivaldagen dragen momenteel sowieso mijn voorkeur weg dan in plaats van veel losse concerten.Voor 66 euro heb je Knocked Loose in de AB en Blood Incantation in Trix als ticketswap u gezind is.