Graspop 2022

Als ik zou gaan (maar ik ga niet o.a. wegens een kleine baby ten huize Finisterra), zou ik de volgende bands graag willen zien:

Donderdag: Misthyrming (!), Celeste (!), Stake (!), Mastodon, High on Fire, Baroness, Enthroned
Vrijdag: Amenra (!) en Alcest (!)
Zaterdag: Ihsahn (!), Opeth (!), Dying Fetus, Decapitated, Devin Townsend, Tribulation
Zondag: The Great Old Ones (!), Bütcher, Naglfar.

Uitroeptekens bij de absolute favorieten. Al bij al toch een aantal leuke bands bij nader inzien.

Alcatraz wel meer goede bands (vooral zaterdag) dus misschien daar een dag van proberen mee te pikken.

Legendarisch concert van Sepeltura in Marque waarbij op een bepaald moment (of zo leek het toch) meer mensen aan het crowdsurfen waren dan dat er nog met de voeten op de grond stonden. Concert ook even stilgelegd omdat er mensen boven in de tentpalen zaten.
Yep dat weet ik nog. Mensen die inderdaad helemaal naar boven in de tentpalen geklommen waren. Derrick Green stopte en vroeg hen om naar beneden te komen want dat was absoluut niet veilig.

Ik stond daar toen als klein depressief manneke die nog nooit naar een concert was geweest en snapte het allemaal niet zo heel goed. :) Ik was gewoon maar mee gegaan met ne maat zonder te weten waar ik aan begon. Kben wel thuis gekomen met een grote liefde voor metal die mij nadien nog veel geholpen heeft om mijn depressie te boven te komen.

FML en ik heb op ticketswap een paar maanden geleden 270 betaald voor ne combi -_-
Les geleerd...

Dees gaat mijn eerste graspop zijn (op 35j :cool:), zonder echt een grote metalfan te zijn.

Yep dat weet ik nog. Mensen die inderdaad helemaal naar boven in de tentpalen geklommen waren. Derrick Green stopte en vroeg hen om naar beneden te komen want dat was absoluut niet veilig.

Ik stond daar toen als klein depressief manneke die nog nooit naar een concert was geweest en snapte het allemaal niet zo heel goed. :) Ik was gewoon maar mee gegaan met ne maat zonder te weten waar ik aan begon. Kben wel thuis gekomen met een grote liefde voor metal die mij nadien nog veel geholpen heeft om mijn depressie te boven te komen.
Wel pas nadat hij "moest" van de organisatie, denk dat de eerste er toch zeker een liedje of 2 helemaal bovenaan gezeten heeft met enkel zijn benen in/rond de paal. Pas toen er meerdere in de palen zaten gestopt als ik het me herinner ;)

Wij stonden daar ook vanvoor tussen als 16 jarige "snotter". Mijne maat had tijdens/na dat concert ook een snee in zijn been die redelijk hard bleef bloeden. Bij de ehbo kreeg hij toen na 5 min een windel in zijn handen met de vraag: Kan je die er zelf rond doen, wij weten even niet waar eerst te beginnen.

Optredens die ik wil zien :
Donderdag : Beartooth - Tremonti - Death To All - Stake - Slapshot - Volbeat
Vrijdag : Phil Campbell - Heaven Shall Burn - Amenra - The Perfect Tool
Zaterdag : - Decapitated - Walls Of Jericho - Red Fang - Judas Priest - Korn
Zondag : Alestorm - Alice Cooper - The Offspring - Fu Manchu - Deftones

Maar waarschijnlijk zal ik wel wat missen want als je de dorstigen moet laven dan moet er ook gewerkt worden.
Kom dus gerust op Donderdag een pint drinken aan toog 4 -toog rechts van de south stage naast de recyclage en tokens - vanaf 22u.
Op Vrijdag/zaterdag/zondag doorheen de dag toog 31 - toog rechts van de Jupiler Stage.

Laatst bewerkt:
Ik ga er pas zin in hebben als ik volledig geïnstalleerd ben. Nog nooit zo slecht voorbereid geweest (ook door gigantische drukte op het werk).

Via meteovista toch geen kans op regen of bedoel je de dagen erna ?
Zondag grootste kans met 45 %

Vraagje is de nieuwe campingsite ver van de huidige festivalsite?
Te voet te doen bedoel ik daarmee,niet dat je 2 uren moet wandelen.

Via meteovista toch geen kans op regen of bedoel je de dagen erna ?
Zondag grootste kans met 45 %

Vraagje is de nieuwe campingsite ver van de huidige festivalsite?
Te voet te doen bedoel ik daarmee,niet dat je 2 uren moet wandelen.

Dat is hetzelfde terrein.. de duurtijd hangt er vanaf van waar je tent opgesteld staat...

Het gaat wel een beetje pikken om GMM de komende dagen goed te horen vanuit mijn tuin. Volgend jaar maak ik er wel tijd voor vrij.

Aan iedereen die gaat amuseer jullie, ik zal mijnen Iron Maiden t-shirt aandoen tijdens mijn examen, ben ik er toch een beetje bij.

UP THE IRONS
26692.gif

Terug
Bovenaan