Finisterra
Well-known member
Als ik zou gaan (maar ik ga niet o.a. wegens een kleine baby ten huize Finisterra), zou ik de volgende bands graag willen zien:
Donderdag: Misthyrming (!), Celeste (!), Stake (!), Mastodon, High on Fire, Baroness, Enthroned
Vrijdag: Amenra (!) en Alcest (!)
Zaterdag: Ihsahn (!), Opeth (!), Dying Fetus, Decapitated, Devin Townsend, Tribulation
Zondag: The Great Old Ones (!), Bütcher, Naglfar.
Uitroeptekens bij de absolute favorieten. Al bij al toch een aantal leuke bands bij nader inzien.
Alcatraz wel meer goede bands (vooral zaterdag) dus misschien daar een dag van proberen mee te pikken.
Donderdag: Misthyrming (!), Celeste (!), Stake (!), Mastodon, High on Fire, Baroness, Enthroned
Vrijdag: Amenra (!) en Alcest (!)
Zaterdag: Ihsahn (!), Opeth (!), Dying Fetus, Decapitated, Devin Townsend, Tribulation
Zondag: The Great Old Ones (!), Bütcher, Naglfar.
Uitroeptekens bij de absolute favorieten. Al bij al toch een aantal leuke bands bij nader inzien.
Alcatraz wel meer goede bands (vooral zaterdag) dus misschien daar een dag van proberen mee te pikken.
Ik was gewoon maar mee gegaan met ne maat zonder te weten waar ik aan begon. Kben wel thuis gekomen met een grote liefde voor metal die mij nadien nog veel geholpen heeft om mijn depressie te boven te komen.
), zonder echt een grote metalfan te zijn.