Nog een dikke maand!

Tijd voor de "must see"-lijstjes en eventueel een meetingske op vrijdag?
 
Met gemeen volk wil ik niet gezien worden hoor ! :tongue:
 
Enkel nog tickets op vrijdag zeker? Ik twijfel toch nog. Niet omver geblazen van het aanbod, maar misschien toch gaan voor de gezelligheid.
 
Ik die met z'n lang haar aan de toog!
Zolang je maar niet voor mijn voeten loopt , geen probleem ,Ik en mijn gevolg hebben veel plaats nodig .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Enkel nog tickets op vrijdag zeker? Ik twijfel toch nog. Niet omver geblazen van het aanbod, maar misschien toch gaan voor de gezelligheid.
Mijn collega is grote fan van Faith No More en wou die enorm graag live checken.

Dus voor de editie van 2020 dagtickets gekocht voor vrijdag, dan helaas corona maar ze werden opnieuw bevestigd (ook op vrijdag) voor 2021. Nu helaas gecanceld voor 2022. :frown: Maar we gaan onze dagtickets houden en er gewoon een gezellige dag van maken. Nog voldoende andere interessante dingen te checken, maar vandaar dus de oproep want ik ben er alleen vrijdags. :tongue: Maar er is blijkbaar niet veel interesse in.
 
Voor vrijdag heb ik Alcest, Amenra, Jinjer, Megadeth, Paradise Lost, Whitesnake en Zeal & Ardor gemarkeerd, maar eigenlijk is geen enkele daarvan een echte must. Veel tijd om pinten te drinken dus. :unsure:
 
Mijn collega is grote fan van Faith No More en wou die enorm graag live checken.

Dus voor de editie van 2020 dagtickets gekocht voor vrijdag, dan helaas corona maar ze werden opnieuw bevestigd (ook op vrijdag) voor 2021. Nu helaas gecanceld voor 2022. :frown: Maar we gaan onze dagtickets houden en er gewoon een gezellige dag van maken. Nog voldoende andere interessante dingen te checken, maar vandaar dus de oproep want ik ben er alleen vrijdags. :tongue: Maar er is blijkbaar niet veel interesse in.
Mocht ik alsnog gaan laat ik het hier wel weten, meetingske kan altijd wel plezant zijn.
 
Ik ga nu al een jaar of 7 niet meer denk ik, maar mis het niet echt, als ik zie welke namen er maar weer komen.... veel ouwe meuk.

Daarvoor ging ik zowat elk jaar (2006-2015). Zal ook wat tijdsgebonden zijn zeker.... ik zie mezelf niet gauw terug keren. veel liever eens een show op een avond in den trix of ab..
 
As Everything Unfolds, Crossfaith, Deftones, Gloryhammer, Heilung, Kontrust (zwaar aan't twijfelen om mijn lederhosen mee te pakke), Walls Of Jericho (amai das precies 10j geleden dat ik die nog eens gezien heb). En dan natuurlijk ook the usual bands die wel om de paar jaar komen maar toch zwaar de moeite zijn.

Maar waar ik het meeste naar uitkijk is toch wel Spiritbox, echt zware fan van geworden de laatste jaren. Heb die nieuwe plaat nu al een half jaar exclusief opstaan in de auto, en nog steeds niet beu gehoord.
 
Steel Panther,dan kan je zelf op het podium het beste van u zelf geven ;) .

Wacht nog ff af wanneer tijdschema online komt om mijn planning te bepalen.
Vind dat dat wel irritant lang duurt.
 
Jaren geleden als grap eens een dag een hawai hemd aangedaan daar en aangezien het sindsdien zoveel makkelijker is geworden om onze groep terug te vinden voor de mensen die om bier zijn mag ik het daar niet meer uit doen.
Bij deze: kom maar goeiendag zeggen tegen de, hoogstwaarschijnlijk dronken, mens met het hawaihemd met Slayer backpatch :)

Mijn dag is de donderdag met Death, Maiden en Mercyful Fate. De rest vh weekend staat er hier en daar nog wel een band die ik gemeend goed vind, aangevuld met een headliner of 2 en wat nostalgie punkrock. Maar ook veel bagger, heel veel bagger zelfs. Het wordt dan ook hoogstwaarschijnlijk de laatste keer Graspop voor mij.
 
Jaren geleden als grap eens een dag een hawai hemd aangedaan daar en aangezien het sindsdien zoveel makkelijker is geworden om onze groep terug te vinden voor de mensen die om bier zijn mag ik het daar niet meer uit doen.
Bij deze: kom maar goeiendag zeggen tegen de, hoogstwaarschijnlijk dronken, mens met het hawaihemd met Slayer backpatch :)

Mijn dag is de donderdag met Death, Maiden en Mercyful Fate. De rest vh weekend staat er hier en daar nog wel een band die ik gemeend goed vind, aangevuld met een headliner of 2 en wat nostalgie punkrock. Maar ook veel bagger, heel veel bagger zelfs. Het wordt dan ook hoogstwaarschijnlijk de laatste keer Graspop voor mij.
Mocht ik je spotten dan drinken we een pint.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Twee jaar geleden voor de fun met enkele vrienden een ticketje gekocht voor een zondagje GMM. Door de gekende redenen gaan we dus pas dit jaar. Ik herken wel (voor mij) enkele bekende namen (Alice Cooper, the Offspring, Sepultura, Deep purple, Dog eat dog) en wat dingen die me wel leuk lijken zoals Alestrom. Afgaande op de poster vermoed ik dat de meeste van hen op de mainstage zullen spelen, maar is er geen duidelijker overzicht wie waar en wanneer speelt zoals bij RW? Kwestie van al op voorhand een plan uit te kunnen werken.
 
Terug
Bovenaan