Graspop 2022

ok, merci. Nog even afwachten dus.

Wachten kan nog wel even duren.. wees niet verbaasd als dit pas begin juni is.. Graspop is nu niet bepaald het snelste festival op dat vlak.

En betreffende bands: Zoek hun namen op youtube en kijk of je hun songs leuk vindt :)

Wachten kan nog wel even duren.. wees niet verbaasd als dit pas begin juni is.. Graspop is nu niet bepaald het snelste festival op dat vlak.

Waarom is dat eigenlijk?
Is toch frustrerend voor degenen die gaan en toch al willen weten wie ze willen/kunnen zien.
Nu weet ik eigenlijk nog heel weinig wat ik mogelijk kan zien.
Wat ik wil zien is wel vrij duidelijk maar als er teveel clashes zijn zal ik toch een keuze moeten maken.

Waarom is dat eigenlijk?
Is toch frustrerend voor degenen die gaan en toch al willen weten wie ze willen/kunnen zien.
Wat ik wil zien is wel vrij duidelijk maar als er teveel clashes zijn zal ik toch een keuze moeten maken.

Die mag inderdaad wel komen. Heb al redelijk kennis gemaakt met de bands die ik minder kende maar zou graag weten welke ik sowieso zal skippen.
Ik heb er alvast veel zin in!

Laat jij maar weten aan welke toog je staat :fingerguns:
Onze groep komt al jaren samen links vd halve liter toog, aan de main.
Als er niks staat wat me echt boeit sta ik daar lachend en zwanzend pintjes te drinken met de main als achtergrondmuziek.

Dat tijdschema mag idd wel eens komen. Dat van Alcatraz staat al bijna een maand online. Die hun affiche is dus niet alleen stukken beter, ze zijn ook sneller met al die dingen...

Waarom is dat eigenlijk?

ik vermoed omdat graspop met een klein kernteam werkt die dat op vrijwillige basis, buiten hun uren doen. In 2019 hadden we het tijdschema al in april. Misschien hebben nog bands afgezegd of willen bepaalde oudere groepen niet afsluiten en moet dat weer met andere bands bekeken worden... ingewikkelde puzzel :)

Onze groep komt al jaren samen links vd halve liter toog, aan de main.
Als er niks staat wat me echt boeit sta ik daar lachend en zwanzend pintjes te drinken met de main als achtergrondmuziek.

Dat tijdschema mag idd wel eens komen. Dat van Alcatraz staat al bijna een maand online. Die hun affiche is dus niet alleen stukken beter, ze zijn ook sneller met al die dingen...
Wij staan daar ook meestal. Kant afhankelijk van waar er optreden is xD

ik vermoed omdat graspop met een klein kernteam werkt die dat op vrijwillige basis, buiten hun uren doen. In 2019 hadden we het tijdschema al in april. Misschien hebben nog bands afgezegd of willen bepaalde oudere groepen niet afsluiten en moet dat weer met andere bands bekeken worden... ingewikkelde puzzel :)

Ik zou denken dat de datum en het tijdstip al afgesproken worden als ze bevestigen.
Blijkbaar niet dus.

Ik zou denken dat de datum en het tijdstip al afgesproken worden als ze bevestigen.
Blijkbaar niet dus.
Dag en tijdsblok worden wellicht wel een gesproken. Maar om de exacte puzzel te maken wachten ze wat af wellicht.

Ze zullen er wel een reden voor hebben.

De nieuwe indeling.

gmm22festivalplanweb.jpg

Twee jaar geleden voor de fun met enkele vrienden een ticketje gekocht voor een zondagje GMM. Door de gekende redenen gaan we dus pas dit jaar. Ik herken wel (voor mij) enkele bekende namen (Alice Cooper, the Offspring, Sepultura, Deep purple, Dog eat dog) en wat dingen die me wel leuk lijken zoals Alestrom. Afgaande op de poster vermoed ik dat de meeste van hen op de mainstage zullen spelen, maar is er geen duidelijker overzicht wie waar en wanneer speelt zoals bij RW? Kwestie van al op voorhand een plan uit te kunnen werken.
Ik heb wel enkele playlists gemaakt, verdeeld in 4 dagen, met daarop de meest live gespeelde songs van alle optredende bands. Zo kan je eventueel op voorhand al eens alles afluisteren, of kan je de lyrics van je favo band vanbuiten leren 😉 bij interesse post ik de links wel

Terug
Bovenaan