Ach, als jullie echt willen ga ik in juni wat op potten en pannen slaan in mijn tuin. Basicly the same.


*runs*


:unsure:
 
Was wel te verwachten. Dat zag ge al van ver aankomen dat festivals niet gingen mogen.
nu zullen ze wel allemaal volgen.
 
Denk dat enkel Pukkelpop een waterkansje maakt, maar of de artiesten er dan nog zin in gaan hebben om aan een tournee te beginnen is weer een andere kwestie.
 
Het voordeel voor mij zou kunnen zijn dat Iron Maiden in 2022 toch weer komt. Ik heb ze nog nooit gezien en had er in 2020 echt naar uitgekeken.
 
Als er nog één festival is waar ik mijn hoop op zet dit jaar is het misschien Desertfest in oktober, maar zelfs dat lijkt me vooralsnog aan een zijden draadje te hangen. Met wat geluk hier en daar een klein concertje in 2021, het is beter dan niets.
 
Weet iemand of er bij Graspop ook een pendeltraject bestaat tussen een station en de festivalweide?
Naar analogie met Leuven Station en de pendelbussen naar Werchter...
 
Weet iemand of er bij Graspop ook een pendeltraject bestaat tussen een station en de festivalweide?
Naar analogie met Leuven Station en de pendelbussen naar Werchter...
Jaren geleden waren er altijd bussen.
De laatste jaren ben ik met de auto gegaan, maar zou mij sterk verbazen dat die bussen niet meer zouden rijden.

Dat staat normaal ook op hun site.
 
Ja er zijn shuttles van Mol normaal gezien en je kan via de site een treinticket kopen aan speciaal tarief ook.
 
Dear GMM fans

We miss you... with a vengeance! It’s deathly quiet on the Dessel plains. Under normal circumstances we’d be welcoming you to this year’s metal high mass around this time. (...)

Previously we announced 3 headliners for GMM2022:

  • Iron Maiden (Thursday 16 June 2022);
  • Judas Priest (Saturday 18 June 2022);
  • Aerosmith (Sunday 19 June 2022).

GMM is relocating!

Yep, that’s right. GMM is relocating. We’re not going far though, we’re staying in Dessel.

This past year we’ve had additional time to optimise the GMM festival grounds. In 2022 the festival arena is moving to the former ‘Camping Boneyard’ site. Of course the move will also bring a series of improvements: better parking facilities (closer to the campsites), better sanitary facilities, new and improved locations for the various campsites... More details to follow soon.


 
Hopelijk niet te veel impact van de verhuis op de campingbeleving want ik vond het (behalve het schrijnende gebrek aan schaduw) echt prima zoals het was eigenlijk. :S :S :S
 
Slipknot of Stone Sour.

Want naar Alcatraz zie ik die niet direct komen, alhoewel Stone Sour al op tafel gelegen heeft.
 
Terug
Bovenaan