Tuurlijk niet. Een missie die je mist en wat cosmetics die in speciale shops gegoten zijn.
Dus als ik het goed begrijp, samengevat (want ik vind het wat chaotisch omschreven allemaal)
Eigendommen
een auto
'95 grotti cheetah (een retro ferrari van het jaartal 1995 dus) -> auto zelf neem ik aan zal je niet kunnen tegenkomen op straat
2 revolver wapens
gepersonaliseerde wapens (graveerwerk op wapens enzovoort)
exclusieve outfits en tattoeages
een Honda moto
een kajak
een speedboot (voor te vissen en met explosieven gevuld)
exclusieve modificaties op de auto van Jason (een muscle car: ford)
een collectie kleren en accessoires gebaseerd op een in game tv show (die niet in echt bestaat)
Toegang tot winkels en garage:
Toegang tot een garage met een offroadvoertuig in het noorden van de map (met wapenkluis en iets om gestolen goederen te deponeren)
Toegang tot een modificatiewinkel voor auto's (interieur en velgen)
Toegang tot een modificatiewinkel voor offroad wagens
Toegang tot een kapsalon (gezichtshaar voor Jason en make-up + nagellak voor Lucie)
Toegang tot een klerenwinkel (genre: straatkledij)
Toegang tot een tattoeshop (met 50 exclusieve tattoos)
Toegang tot een activiteit:
Overval het complex van een van de luidste en meest sociaal actieve bendes van Southside Vice City en ontsnap veilig om bijzondere spullen en opvallende smokkelwaar te bemachtigen.
(een soort van gang wars-achtige activiteit maar dan met het doel om buit te maken)
Toegang tot een activiteit:
In deze speciale opdracht van de excentrieke verzamelaar en lokale klusser Wyman ga je op zoek naar diverse verlaten klassieke auto's en auto's in aanbouw, en breng je ze terug in hun oude glorie.
(vermoedelijk dus een soort van import/export achtige activiteit met klassieke auto's en waarbij je misschien nog wat kan customizen)
Dus:
Ik denk dat velen van deze dingen veel mooier klinken dan dat het echt is. Maar de activiteiten en winkels+garage zouden imo wel standaard editie moeten zijn.
Er zullen nog altijd kapsalons, tattoeshop, klerenwinkels, manieren om zijn uw auto's the modificeren neem ik aan. Maar bvb. een bepaalde winkel (met bepaalde stijl) zal exclusief zijn en zal je niet binnen kunnen gaan. Sommige van die dingen lijken mij wel typische Amerikaanse stijlen te zijn, dus of we nu zoveel zullen missen weet ik niet.
Die garage zal wel een QOL ding zijn omdat het aan de hele andere kant v:d map dicht bij offroad activiteiten maar het hangt er een beetje van af van af hoe het safehouse systeem zal werken. Misschien dat je redelijk wat huizen kan aankopen? Maar dat je die garage gewoon van bij de start krijgt waardoor je het niet moet kopen.