Single player voor mij. Geen enkele interesse in de multiplayer, net zomin als ik daar bij GTAV aandacht aan heb besteed.Ik had alvast erger verwacht. Maar wie weet wat nog volgt
Zijn er hier eigenlijk veel "moderne" GTA spelers of zijn de meeste hier puur hyped voor de single player?
