Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

De Ultimate Edition bevat redelijk wat content die niet in de standaardversie van het spel zit. Het gaat onder meer om bepaalde voertuigen, wapens, outfits en andere personalisatiemogelijkheden. Sommige winkels zijn helemaal niet toegankelijk zonder upgrade naar de Ultimate Edition. Het gaat om modshops, een haarsalon, kledingwinkel en garage. Ook zit er achter deze betaalmuur een missie, waarin spelers diverse auto's moeten opsporen en opknappen voor een verzamelaar.


Dus eigenlijk kost het spel 100 euro.
 
Veel aan te passen wel.

Kledij, haarstijlen, ook tattoos en kunt je nagels lakken. Denk dat iedereen met een totaal andere Lucia en Jason zal spelen.


ULTIMATE_EDITION_SARAS_SALON_02.170lw.lgxdghm.jpg


ULTIMATE_EDITION_STOCK_305_04.0ipze9~3u6eok.jpg


ULTIMATE_EDITION_VICE_CITY_STYLE_01.0.u1gt~99yzks.jpg


ULTIMATE_EDITION_ELECTRIC_FANG_03.0wd4urd9xwy5..jpg


ULTIMATE_EDITION_STOCK_305_01.0vuq0m5_1j-17.jpg
 
Toch al redelijk wat kritiek op de ultimate versie die je toelaat om je auto te tunen. Andere versie dus niet.. Pre-order ook redelijk zinloos als je mr een download code krijgt. Eigenlijk letterlijk je geld zetten bij een retailer en als deze zou failliet gaan ben je je geld kwijt. Toch beetje ontnuchterend allemaal..
 
Toch al redelijk wat kritiek op de ultimate versie die je toelaat om je auto te tunen. Andere versie dus niet.. Pre-order ook redelijk zinloos als je mr een download code krijgt. Eigenlijk letterlijk je geld zetten bij een retailer en als deze zou failliet gaan ben je je geld kwijt. Toch beetje ontnuchterend allemaal..
Ik doe bij Bol altijd pre orders met betaling achteraf.
 
12 jaar na GTA V. Bijna niet te geloven dat het er bijna is.

Pre-order of ultimate editions interesseren mij niet. Je bent niet verplicht om te pre-orderen of fancy cosmetic packs te nemen. Base game zal hoe dan ook top zijn. De reputatie van Rockstar is genoeg als marketing voor gans het game.

Hopelijk krijgen we zwaardere, realistischere physics zoals in GTA IV. En niet de meer toegankelijkere, arcade style mechanics als in GTA V. Uw wagen mid-air besturen? Bitch pls.
 
Simpele features paywallen achter een duurdere editie is gewoon bullshit. Dan mag je nog de meest geanticipeerde game van het decennium hebben...bullshit is bullshit.

Extra betalen voor bvb expansions of missies voelt verantwoord, maar voor dingen als tattoo's en kapsels? Doe een keer normaal Rockstar. Wat is er Ultimate aan een froufrou en een tramp stamp?
 
Simpele features paywallen achter een duurdere editie is gewoon bullshit. Dan mag je nog de meest geanticipeerde game van het decennium hebben...bullshit is bullshit.

Extra betalen voor bvb expansions of missies voelt verantwoord, maar voor dingen als tattoo's en kapsels? Doe een keer normaal Rockstar. Wat is er Ultimate aan een froufrou en een tramp stamp?
Hangt er wat van af of "alles" dan in de ultimate zal zitten of dat er dan nadien alsnog DLC van outfits, wapens of auto's uitkomt die betalend is. Ben er ook geen grote fan van, maar alles onder DLC uitbrengen en zo geld aftroggelen is het ook niet.
Ik vermoed wel dat met wat ze ook op de proppen gaan komen, dat het nieuwe normaal wel zal worden voor andere ontwikkelaars ook.
 
Toch al redelijk wat kritiek op de ultimate versie die je toelaat om je auto te tunen. Andere versie dus niet.. Pre-order ook redelijk zinloos als je mr een download code krijgt. Eigenlijk letterlijk je geld zetten bij een retailer en als deze zou failliet gaan ben je je geld kwijt. Toch beetje ontnuchterend allemaal..
Blijkbaar is de fysieke editie ook al een week vroeger te koop zodat je daar ook kan preloaden.
 
Dan moeten ze toch niet flauw doen en gewoon enkel de €100 versie uitbrengen als de goedkopere versie effectief zoveel beperkingen heeft. Awoert! Geen fysieke disc? Awoert!
Hun GTA V staat al sinds PS3 quasi maandelijks in de top 10 qua verkoop en dan maken ze nog zo'n miserabele keuzes. Alsof dit spel geen miljarden gaat opbrengen.
 
Laatst bewerkt:
Absoluut zielig voor de grootste game van (allicht) het decenium. Is dit echt te valideren met vrees voor vroege exemplaren die uitlekken?

Of is het gewoon luiheid/gierigheid omdat het misschien een download is van 100+ GB die ze niet op een BD-disc kunnen branden?

Ja, waarom zouden ze dat doen?

De 2dehandsmarkt wordt op die manier volledig buitenspel gezet...
100 miljoen spelers = 100 miljoen verkocht exemplaren

Je voelt nu al aan alles dat dit een citroen wordt die tot de laatste druppel zal moeten uitgeperst worden.
 
Voor de klagers: Take Two Interactive Software noteert op de beurs, koop dan aandelen. Dan profiteer je misschien mee. (of niet natuurlijk, als de verkopen onder de verwachtingen blijft).
 
Dan moeten ze toch niet flauw doen en gewoon enkel de €100 versie uitbrengen als de goedkopere versie effectief zoveel beperkingen heeft. Awoert! Geen fysieke disc? Awoert!
Hun GTA V staat al sinds PS3 quasi maandelijks in de top 10 qua verkoop en dan maken ze nog zo'n miserabele keuzes. Alsof dit spel geen miljarden gaat opbrengen.

Zoveel beperkingen heeft de normale versie niet. Gewoon wat kleinigheden.
Kan evengoed zijn dat je die in de normale versie kan unlocken ofzo.
 
Ik zie vooral weer veel gezaag gebaseerd op speculatie. Veel exacte info is er op dit moment nog niet.
Met The Last Of Us 2 was dat ook zo'n shitshow.

Wacht eens af in de plaats.
 
Als de pre-orders vannacht starten is het wel hoog tijd om transparant te zijn, lijkt mij. Een specifieke winkel die er niet bij zit of heel het hairstyle-, tattoo-, make-up-, auto- en wapenmodding concept dat achter een paywall zit, is wel een wereld van verschil.
 
Laatst bewerkt:
Als de pre-orders vannacht starten is het wel hoog tijd om transparant te zijn, lijkt mij. Een specifieke winkel die er niet bij zit of heel het hairstyle-, tattoo-, make-up-, auto- en wapenmodding concept dat achter een paywall zit, is wel een wereld van verschil.
Dat laatste lijkt mij echt onwaarschijnlijk. Zal wel een exclusievere versie zijn met bepaalde cosmetics die dan niet beschikbaar is, terwijl je al de rest wel kan.

Bij de pre-order bonussen zitten er ook hairstyles, dus je gaat dat sowieso kunnen.
 
Terug
Bovenaan