Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Eerste pagina hier blijft toch wel lachen.
Screenshot-20260618-171322-2.jpg

Eigenlijk wel triestig want kzit nog opgezadeld mee nen base ps5.

En dan zeggen ze dat consoles “goedkoper” zijn. -.-
Moest AI niet zo hard zijn gegaan en er nu shortage van ram is dan zou de ps5 pro goedkoper zijn geweest dan wat hij nu is. Ik zit hier ook met een base ps5 maar deze gaat weg van de zomer ik wacht wel gta 6 voor pc. No way dat ik 1k euro ga spenderen voor een ps5 pro (niet vergeten de disc drive moet apart worden gekocht) voor 1 game.

En een base ps5 zal het wel kunnen spelen maar de vraag is op welke resolutie en 30 fps.

Ja, de RAM geldt niet alleen voor playstation maar ook voor PC. Dat is een beetje een non-argument (natuurlijk als je al goede RAM hebt van vorig jaar en ervoor is het goed natuurlijk).

Het zal gewoon wachten zijn tot de AI bubble barst op dat vlak.

Het gaat er gewoon om dat mijn ps5 base eigenlijk ondermaats ga presteren aan zoals hier gezegd 30fps.

Release 2020, en er is een betere versie uit die ik eigenlijk zou “moeten” hebben -.-

En ik heb vorig jaar al een 2dehands pc in elkaar geknutseld.

Tis dus gwn klote kwa timing :p Pls uitstel naar 2028 danku 😂

Laatst bewerkt:
Zal toch minder speciaal zijn als vroeger, de nacht opening bij Game Mania.
Hele lange rij, babbeltje slaan met elkaar.
Spelen tot in de vroege uurtjes.

Nu mag ik al blij zijn dat ik 23u haal :sarcastic:

Donderdag zullen we te weten komen hoeveel het spel gaat kosten.

Volgens de geruchten is er een document gelekt van een Fnac in Portugal en daarin staat dat het 89 euro zal kosten.

No way dat ik 1k euro ga spenderen voor een ps5 pro (niet vergeten de disc drive moet apart worden gekocht) voor 1 game.
Als het enkel voor die game is hoef je geen disc drive te kopen en koop je het gewoon digitaal.
Game uitgespeeld en je verkoopt de boel gewoon als je verder geen interesse hebt in een PS.

Terug
Bovenaan