Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Idem. GTA IV > GTA V

GTA IV wist, voor zover mogelijk, toch nog enig realisme te brengen. Gaande van de besturing van de voertuigen tot de combat. Auto's nog kunnen bewegen mid air en andere onnozele toestanden zoals in GTA V hoeven voor mij niet.
Ik denk dat het voor mij met GTA V een beetje begon mis te gaan omdat het zoveel op Saint Row begon te lijken. Goed in GTA heb je altijd wel de over te top situaties gekend, maar het iets rauwere ervan in GTA 4 sprak mij net enorm aan. Eigenlijk heb ik steeds gehoopt dat GTA 6 zich zou afspelen in Europa en ver weg zou blijven van de Hollywood cliches (al is het natuurlijk nog afwachten hoe ze het verhaal deze keer hebben aangepakt).

Ik denk dat het voor mij met GTA V een beetje begon mis te gaan omdat het zoveel op Saint Row begon te lijken. Goed in GTA heb je altijd wel de over te top situaties gekend, maar het iets rauwere ervan in GTA 4 sprak mij net enorm aan. Eigenlijk heb ik steeds gehoopt dat GTA 6 zich zou afspelen in Europa en ver weg zou blijven van de Hollywood cliches (al is het natuurlijk nog afwachten hoe ze het verhaal deze keer hebben aangepakt).
Dit dus, daarom dat ik red dead redemption 2 hun beste game vind

Als je wat aandachtig naar de trailer kijkt haal je er hier en daar gameplay beelden uit. Je merkt soms wat verschil in kwaliteit.
Razend benieuwd hier uiteraard.
Site met extra info is ook tof gemaakt.

Als je wat aandachtig naar de trailer kijkt haal je er hier en daar gameplay beelden uit. Je merkt soms wat verschil in kwaliteit.
Razend benieuwd hier uiteraard.
Site met extra info is ook tof gemaakt.
Ritje Charleroi?

Das ne game dat ik sowieso digitaal koop, als we er terug 10jaar mee moeten doen is dat schijfke kapot tegen dan :p

GTA VI Will Allow Players to Run Medical Marijuana Dispensaries and Engage in Black Market Drug Sales

Enkele weken geleden zei de Take Two CEO nog dat hij er absoluut van overtuigd is dat GTA 6 niet meer uitgesteld gaat worden en zijn release in Mei gaat halen.

Eerst zien en dan geloven deze geruchten, want hobby nummer 1 op het internet is momenteel geruchten verzinnen over GTA 6.

Terug
Bovenaan