Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan moete denken dat tussen trailer en eindproduct vaak nog verschil zit.Howly cow, die graphics zijn echt wel extreem goed. De norm tussen film en gaming begint stilletjes aan te vervagen op deze manier. Uiteraard zie je nog altijd dat dit een game is, maar toch ... en desondanks nog altijd dat typische GTA-gevoel (en dat is iets héél positief). Met het ouder worden kijk ik nog zelden echt uit naar games maar hiervoor ga ik waarschijnlijk toch een dagje verlof plannen bij release![]()

Stephen RootDie oude gast, helemaal in het begin van de trailer, is toch een bekende stem maar kan er niet opkomen van wie
Nog meer info op https://www.rockstargames.com/VI
Het ziet ernaar uit dat er terug grote stukken natuur in zitten.
Idd een dump aan informatie en screensDit nog eens quoten want die website is wel de moeite.
Kunt echt blijven scrollen en lezen, over tal van personages en het verhaal, en je kunt nog doorklikken naar kleinere artikels over de locaties ook.
zelf wallpapers
gta 7 in het rusthuis..Heel knappe trailer maar toch wel zonde dat dit nog meer dan een jaar duurt.
Ook wel een moment van stilte voor velen van ons die GTA VII nooit gaan meemaken met zijn twintig jaar ontwikkelingstijd.
Zou ik in uw plek niet doen. Miljoenen gaan dat downloaden op dag 1. Kans op problemen is reëel en dan zit je nog met het aantal gig. Afhankelijk van uw snelheid zit je mss aan een halve dag bij wijze van spreken.Met het ouder worden kijk ik nog zelden echt uit naar games maar hiervoor ga ik waarschijnlijk toch een dagje verlof plannen bij release![]()
De belichting in de screenshots zijn echt wel ziekelijk goed. GTA VI met Ray-/pathtracing zou de moeite kunnen lonen..Nog meer info op https://www.rockstargames.com/VI
Het ziet ernaar uit dat er terug grote stukken natuur in zitten.
Be careful what you wish for. Deze game kan een trendsetter worden voor nog duurdere AAA games. Een standaard editie voor 80 of 90 euro zou niet van de pot gerukt zijn.Please take my money!
Digitaal bestellen en gewoon preloaden natuurlijk.Zou ik in uw plek niet doen. Miljoenen gaan dat downloaden op dag 1. Kans op problemen is reëel en dan zit je nog met het aantal gig. Afhankelijk van uw snelheid zit je mss aan een halve dag bij wijze van spreken.
Geduld is een mooie zaak.
Die ontwikkeltijd is ook zo lang geweest, omdat ze ondertussen ook alles op alles moesten zetten op RDR2, in combinatie met een nieuwe engine. Denk dat ze pas ná 2018 ofzo zijn begonnen met GTAVI en daar zit ook nog eens covid tussen.Heel knappe trailer maar toch wel zonde dat dit nog meer dan een jaar duurt.
Ook wel een moment van stilte voor velen van ons die GTA VII nooit gaan meemaken met zijn twintig jaar ontwikkelingstijd.
Deze games mogen gerust voor mij 90 EUR kostten. (Standaard edities kostten op de store al vaak 79,99 EUR voor Sony games hoor). Mario Kart World wordt ook al 90 EUR fysiek. Nu goed, ik herinner mij dat we voor N64 of SNES games ook al snel 3000 BEF betaalden, dat was toen ook al veel geld voor games.De belichting in de screenshots zijn echt wel ziekelijk goed. GTA VI met Ray-/pathtracing zou de moeite kunnen lonen..
Be careful what you wish for. Deze game kan een trendsetter worden voor nog duurdere AAA games. Een standaard editie voor 80 of 90 euro zou niet van de pot gerukt zijn.
Ik denk dat €100 zeker op zijn plaats is als het van het kaliber wordt dat iedereen verwacht.
Ik wil er niet te veel op uitweiden/offtopic gaan want dit is in feite een aparte discussie op zich. In dit specifieke geval wil ik het wel geloven dat een GTA VI €90 waard kan zijn, onder voorbehoud dat het spel effectief even goed is als wordt verwacht. Maar €100 voor een videospel is er over, alsook een gevaarlijk precedent voor games die van veel mindere kwaliteit zijn maar alsnog zo'n hoge prijzen zullen vragen. Vijf jaar terug was €60 de norm voor AAA titles, volgend jaar zou dat plots zowaar bijna €100 kunnen zijn.Deze games mogen gerust voor mij 90 EUR kostten. (Standaard edities kostten op de store al vaak 79,99 EUR voor Sony games hoor). Mario Kart World wordt ook al 90 EUR fysiek. Nu goed, ik herinner mij dat we voor N64 of SNES games ook al snel 3000 BEF betaalden, dat was toen ook al veel geld voor games.
De trailer van gisteren heeft mijn interesse nu toch ook echt gewekt. Alleen zuur dat er nog niet eens een PC versie aangekondigd is, laat staan een release datum. Dat haat ik echt aan de Rockstar releases. Die PC versie die altijd zo veel later komt.Er kan veel gezegd worden, maar die game straalt uit trailers gewoon al kwaliteit en vertrouwen uit. Ik kijk er naar uit ho ho.
.
.