Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Tja het is 1 grote cutscene en geen gameplay dat ze tonen, om nog 1 jaar weg te zijn en eigenlijk in het najaar dit jaar uit te komen konden ze toch feitelijke gameplay beelden tonen.

Howly cow, die graphics zijn echt wel extreem goed. De norm tussen film en gaming begint stilletjes aan te vervagen op deze manier. Uiteraard zie je nog altijd dat dit een game is, maar toch ... en desondanks nog altijd dat typische GTA-gevoel (en dat is iets héél positief). Met het ouder worden kijk ik nog zelden echt uit naar games maar hiervoor ga ik waarschijnlijk toch een dagje verlof plannen bij release :love:
En dan moete denken dat tussen trailer en eindproduct vaak nog verschil zit.
Ziet er snor uit. Denk wel dat we minstens 8uur gameplezier gaan hebben. :oi22:

Dit nog eens quoten want die website is wel de moeite.
Kunt echt blijven scrollen en lezen, over tal van personages en het verhaal, en je kunt nog doorklikken naar kleinere artikels over de locaties ook.
Idd een dump aan informatie en screens 😅 zelf wallpapers

Laatst bewerkt:
Er kan veel gezegd worden, maar die game straalt uit trailers gewoon al kwaliteit en vertrouwen uit. Ik kijk er naar uit ho ho.

Heel knappe trailer maar toch wel zonde dat dit nog meer dan een jaar duurt.
Ook wel een moment van stilte voor velen van ons die GTA VII nooit gaan meemaken met zijn twintig jaar ontwikkelingstijd.

Ook wel een moment van stilte voor velen van ons die GTA VII nooit gaan meemaken met zijn twintig jaar ontwikkelingstijd.
gta 7 in het rusthuis..
"ik ga naar stripclub gvd" gevolgd door "neemt gij maar een pilleke". epic ^^

Met het ouder worden kijk ik nog zelden echt uit naar games maar hiervoor ga ik waarschijnlijk toch een dagje verlof plannen bij release :love:
Zou ik in uw plek niet doen. Miljoenen gaan dat downloaden op dag 1. Kans op problemen is reëel en dan zit je nog met het aantal gig. Afhankelijk van uw snelheid zit je mss aan een halve dag bij wijze van spreken.
Geduld is een mooie zaak.

Nog meer info op https://www.rockstargames.com/VI

Het ziet ernaar uit dat er terug grote stukken natuur in zitten.
De belichting in de screenshots zijn echt wel ziekelijk goed. GTA VI met Ray-/pathtracing zou de moeite kunnen lonen..
Please take my money!
Be careful what you wish for. Deze game kan een trendsetter worden voor nog duurdere AAA games. Een standaard editie voor 80 of 90 euro zou niet van de pot gerukt zijn.

Zou ik in uw plek niet doen. Miljoenen gaan dat downloaden op dag 1. Kans op problemen is reëel en dan zit je nog met het aantal gig. Afhankelijk van uw snelheid zit je mss aan een halve dag bij wijze van spreken.
Geduld is een mooie zaak.
Digitaal bestellen en gewoon preloaden natuurlijk.

Ik denk dat €100 zeker op zijn plaats is als het van het kaliber wordt dat iedereen verwacht.

Maar wordt er niet veel te veel gereageerd alsof we een gameplay trailer gezien hebben?

Die ontwikkeltijd is ook zo lang geweest, omdat ze ondertussen ook alles op alles moesten zetten op RDR2, in combinatie met een nieuwe engine. Denk dat ze pas ná 2018 ofzo zijn begonnen met GTAVI en daar zit ook nog eens covid tussen.
GTAIV, V, RDR2 draaide op dezelfde engine, die ze de afgelopen jaren ook al hebben liggen upgraden, door op zowel de ps4 als ps5 als pc uit te brengen. GTAIII, VC, SA draaide ook op dezelfde engine, dus daar was het voornamelijk ook assets en story maken. En dan niet GTA Online ook vergeten, hun melkkoe.

GTAVI lijkt een nieuwe (versie van de ) engine te zijn als je de trailers moogt aanschouwen. Ik hoop dat ze voor VII minder werk nodig hebben aan engine kant, en/of dat ze misschien weer wat Singleplayer DLC uitbrengen A la Ballad of Gay Tony etc.
De belichting in de screenshots zijn echt wel ziekelijk goed. GTA VI met Ray-/pathtracing zou de moeite kunnen lonen..

Be careful what you wish for. Deze game kan een trendsetter worden voor nog duurdere AAA games. Een standaard editie voor 80 of 90 euro zou niet van de pot gerukt zijn.
Deze games mogen gerust voor mij 90 EUR kostten. (Standaard edities kostten op de store al vaak 79,99 EUR voor Sony games hoor). Mario Kart World wordt ook al 90 EUR fysiek. Nu goed, ik herinner mij dat we voor N64 of SNES games ook al snel 3000 BEF betaalden, dat was toen ook al veel geld voor games.

Ik denk dat €100 zeker op zijn plaats is als het van het kaliber wordt dat iedereen verwacht.

Deze games mogen gerust voor mij 90 EUR kostten. (Standaard edities kostten op de store al vaak 79,99 EUR voor Sony games hoor). Mario Kart World wordt ook al 90 EUR fysiek. Nu goed, ik herinner mij dat we voor N64 of SNES games ook al snel 3000 BEF betaalden, dat was toen ook al veel geld voor games.
Ik wil er niet te veel op uitweiden/offtopic gaan want dit is in feite een aparte discussie op zich. In dit specifieke geval wil ik het wel geloven dat een GTA VI €90 waard kan zijn, onder voorbehoud dat het spel effectief even goed is als wordt verwacht. Maar €100 voor een videospel is er over, alsook een gevaarlijk precedent voor games die van veel mindere kwaliteit zijn maar alsnog zo'n hoge prijzen zullen vragen. Vijf jaar terug was €60 de norm voor AAA titles, volgend jaar zou dat plots zowaar bijna €100 kunnen zijn.

Er kan veel gezegd worden, maar die game straalt uit trailers gewoon al kwaliteit en vertrouwen uit. Ik kijk er naar uit ho ho.
De trailer van gisteren heeft mijn interesse nu toch ook echt gewekt. Alleen zuur dat er nog niet eens een PC versie aangekondigd is, laat staan een release datum. Dat haat ik echt aan de Rockstar releases. Die PC versie die altijd zo veel later komt.

Zijn er hier misschien nog mensen die er weinig warm voor lopen?
Heb gta gespeeld vanaf het eerste spel en vond het altijd geweldig ook veel teruggegrepen naar die spellen, maar gta5 heb ik 1 maal uitgespeeld en daarna nooit meer naar omgekeken. Achteraf gezien vond ik gta 4 eigenlijk beter dan zijn opvolger.

Ik ben super hyped :).
Mijn vriendin al warm aan het maken om tegen Mei volgend jaar een PS5 pro aan te schaffen...
Mijn pc is meer dan voldoende, maar ik ga echt geen 3 jaar kunnen wachten op een pc versie :D.
Zelfs al aant overwegen om 2 weken verlof te nemen als deze uitkomt....

MY BODY IS READY!!

Terug
Bovenaan