Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hi everyone,
Grand Theft Auto VI is now set to release on May 26, 2026.
We are very sorry that this is later than you expected. The interest and excitement surrounding a new Grand Theft Auto has been truly humbling for our entire team. We want to thank you for your support and your patience as we work to finish the game.
With every game we have released, the goal has always been to try and exceed your expectations, and Grand Theft Auto VI is no exception. We hope you understand that we need this extra time to deliver at the level of quality you expect and deserve.
We look forward to sharing more information with you soon.
Sincerely,
Rockstar Games
1) Ze hebben de centen ook niet nodig, dus het moet er 'boenk op' zijn. Want als GTA VI uitkomt, dan moet dat de nieuwe GTA V worden qua sales (die nu wekelijks nog verkoopt als zoete broodjes). Niemand zal dat dan nog spelen.Was te denken. Ze mogen nog zoveel zeggen 2025 komt het. Niets is zeker tegenwoordig
Liever dat dan de zoveelste gerushte game vol bugs...Het is wel wat lachwekkend aan het worden eerlijk gezegd. Ik zou het als werknemer alvast beu worden moest ik 8 jaar aan hetzelfde werken (simpel gezegd).
Laten we vooral negeren dat haast iedere Rockstar studio tussen 2013 en 2018 aan RDR2 bezig was.13 jaar hè, 13 jaar..
Dat begrijp ik niet hoe dat nog zó goed kan verkopen. Ondertussen heeft iedereen en hun bomma dat spel toch in bezit?dan moet dat de nieuwe GTA V worden qua sales (die nu wekelijks nog verkoopt als zoete broodjes).
Er worden elk jaar kinderen geboren en elk jaar wordt er wel een groot deel 'oud genoeg' om GTA te vragen aan de oudersDat begrijp ik niet hoe dat nog zó goed kan verkopen. Ondertussen heeft iedereen en hun bomma dat spel toch in bezit?

Of gewoon een mini opgepoetste RDR2 met 60fps en ps5 trophies, meer vragen we nietMss kunnen ze de leegte vullen met een GTA4 remaster? Kan ik dat eens deftig spelen want dat draaide gelijk ballen op de PS3.
En tegen 2030 aan een aanvaardbare prijs in een of andere steam saleDus dat is dan voor 2028 op pc? LOL