Eindelijk een opvolger voor beste game reeks/studio ever.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk bedoelen ze hier niet mee dat we nog jaren naar trailertjes moeten kijkenWe are very excited to let you know that in early December, we will release the first trailer for the next Grand Theft Auto. We look forward to many more years of sharing these experiences with all of you.

Next month marks the 25th anniversary of Rockstar Games.
Thanks to the incredible support of our players worldwide, we have had the opportunity to create games we are truly passionate about — without you, none of this would be possible, and we are so grateful to all of you for sharing this journey with us.
In 1998, Rockstar Games was founded on the idea that video games could come to be as essential to culture as any other form of entertainment, and we hope that we have created games you love in our efforts to be part of that evolution.
We are very excited to let you know that in early December, we will release the first trailer for the next Grand Theft Auto.
We look forward to many more years of sharing these experiences with all of you.
Thank you,
Sam Houser
Was ook mijn eerste gedacht.Hopelijk bedoelen ze hier niet mee dat we nog jaren naar trailertjes moeten kijken![]()

Gij rijdt wel weer naar Charleroi zeker?Aaah, ik ging hier ook net het goede nieuws komen verspreiden.
![]()
.Volkomen gelijk. Maar vanuit een business standpunt, doe het maar eens... Bij COD krijg je ieder jaar de zelfde polished crap in een ander jasje.10 jaar na de release van GTA V krijgen we de trailer van GTA 6. Opnieuw, 10 jaar, een decennium.. Eigenlijk te zot voor woorden hé datGTA VGTA: Online zo lang hun bankrekening heeft gespekt, terwijl je in het begin van de 3D Universe bijna elk jaar een nieuwe GTA release had. Ik hoop ook dat ze het online gedeelte strikt gescheiden houden en geen gameplay mechanics proberen verweven met het SP gedeelte. Ik hoop ook dat ze kijken wat de community heeft gedaan met GTA V, en dan vooral de roleplay scene. Ik kijk o.a. naar FiveM & LSPDFR.
Waar is den goede ouwen tijd dat ik de plattegrond met alle collectibles, easter eggs had afgedrukt.. Mijn lijst met cheat codes, etc. Ergens wel maf dat een gameserie dat je als kind speelde (bij mij is het begonnen bij GTA 2) vandaag de dag nog steeds actueel is. Ik kijk uit naar de trailer maar op de hypetrain springen doe ik niet aan mee. Zelfs R* kan geen perfecte PC release brengen (RDR2 in mijn geval).
Zo zot vind ik dat eigenlijk niet. Gebeurt wel bij meerdere studios. Kijk naar Elder Scrolls, sinds Elder Scrolls Online hebben we ook lang moeten wachten vooraleer ze een nieuwe Elder Scrolls game aankondigden.10 jaar na de release van GTA V krijgen we de trailer van GTA 6. Opnieuw, 10 jaar, een decennium.. Eigenlijk te zot voor woorden hé datGTA VGTA: Online zo lang hun bankrekening heeft gespekt, terwijl je in het begin van de 3D Universe bijna elk jaar een nieuwe GTA release had. Zoals Stonaar wens ik dat ze het online gedeelte strikt gescheiden houden en geen gameplay mechanics proberen verweven met het SP gedeelte. Ik hoop ook dat ze kijken wat de community heeft gedaan met GTA V, en dan vooral de roleplay scene. Ik denk voornamelijk aan FiveM & LSPDFR.
Waar is den goede ouwen tijd dat ik de plattegrond met alle collectibles, easter eggs had afgedrukt.. Mijn lijst met cheat codes, etc. Ergens wel maf dat een gameserie dat je als kind speelde (bij mij is het begonnen bij GTA 2) vandaag de dag nog steeds actueel is. Ik kijk uit naar de trailer maar op de hypetrain springen doe ik niet aan mee. Zelfs R* kan geen perfecte PC release brengen (RDR2 in mijn geval).
ESO is van Zenimax, Bethesda heeft er amper iets mee te zien. Games ontwikkelen, zeker van zo'n omvang, duurt de dag van vandaag nu eenmaal langer.Zo zot vind ik dat eigenlijk niet. Gebeurt wel bij meerdere studios. Kijk naar Elder Scrolls, sinds Elder Scrolls Online hebben we ook lang moeten wachten vooraleer ze een nieuwe Elder Scrolls game aankondigden.
.'t Is wel Bethesda die ESO uitgeeft.ESO is van Zenimax, Bethesda heeft er amper iets mee te zien. Games ontwikkelen, zeker van zo'n omvang, duurt de dag van vandaag nu eenmaal langer.
Nu, GTA:O zit er zeker ook voor iets tussen.
Ik denk dat wij een verschillende game gespeeld hebben dan.qua open world gebeuren is gta ook amper geevolueerd sinds gta 3? nooit echt interessante sidestuff? misschien ben ik niet het publiek.
Ik wil niet hyped zijn omdat het dan enkel kan tegenvallen, maar diep vanbinnen ben ik het tochIntussen ook officieel. Begin december de eerste beelden.
![]()
A Message from Rockstar Games
Next month marks the 25th anniversary of Rockstar Games. Thanks to the incredible support of our players worldwide, we have had the opportunity to create games we are truly passionate about — without you, none of this would be possible, and we are so...www.rockstargames.com

GTA V/Online is in die tijd vier keer released geweest gespreid over zeven platformen. De game uit 2013 is de dag van vandaag nog steeds de cashcow is van deze studio. Alleen RDR2 is als grote klepper in tussentijd nog released in 2019, waarvan ze het online platform amper gesupporteerd hebben. Uiteraard waren ze toen ook al bezig aan de development van GTA 6.Zo zot vind ik dat eigenlijk niet. Gebeurt wel bij meerdere studios. Kijk naar Elder Scrolls, sinds Elder Scrolls Online hebben we ook lang moeten wachten vooraleer ze een nieuwe Elder Scrolls game aankondigden.
GTA V/Online is in die tijd vier keer released geweest gespreid over zeven platformen. De game uit 2013 is de dag van vandaag nog steeds de cashcow is van deze studio. Alleen RDR2 is als grote klepper in tussentijd nog released in 2019, waarvan ze het online platform amper gesupporteerd hebben. Uiteraard waren ze toen ook al bezig aan de development van GTA 6.
Ik wil maar zeggen, zonder het success van GTA Online hadden wij mogelijks zijn opvolger nu al gespeeld, uiteraard pure speculatie. Het feit dat de opvolger meer dan tien jaar op zich laat wachten omdat zijn voorganger zich nog steeds verkoopt via het Online component noem ik wel zotjes.